کد خبر: ۳۷۸۱۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» مطرح کرد:

تلاش بی‌نتیجه تندروها برای ایجاد اختلاف بین حامیان‌دولت/روحانی مجدداً رای می‌آورد

نماینده مردم رشت درباره تلاش تندروها برای ایجاد اختلاف بین حامیان دولت، گفت: این شیوه‌ها کهنه و نخ‌نما شده است هرچند امکان دارد بحث‌هایی در ابتدا مطرح باشد ولی انسجام خوبی بین نیروهای روشنفکر و معتدل اصلاح‌طلب تجمیع می‌شود و همچنان از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز»، درباره ارزیابی خود از انتخابات ۹۶ و تاثیر تلاش بی‌نتیجه تندروها برای ایجاد اختلاف بین حامیان‌دولت/روحانی مجدداً رای می‌آوردتخریب‌های صورت‌گرفته از سوی مخالفان دولت گفت: مردم آگاه هستند و اطلاع دارند و می‌دانند این تخریب‌ها هیچ‌کدام ‌برای رضای خدا و رضای مردم نیست و فقط ‌صرفا در جهت مسایل‌ سیاسی انجام می‌شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی با تاکید بر اینکه آقای روحانی مجدداً رای خواهد آورد، ادامه داد: آقای روحانی چهار سال دوم به خدمات خود ادامه خواهد داد و تندروها و افرادی که برنامه‌هایی را تدارک می‌بیند شک ندارم نتیجه خوبی نخواهند گرفت؛ ضمناً کسانی که از عدالت حرف می‌زنند نتیجه کارهای‌شان در آن ۸ سال را دیدیم و چیزی برای ارایه ندارند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به این سئوال که تلاش تندروها برای ایجاد اختلاف بین حامیان دولت چقدر موفق خواهد بود، گفت: این شیوه‌ها کهنه و نخ‌نما شده است هرچند امکان دارد بحث‌هایی در ابتدا مطرح باشد ولی انسجام خوبی بین نیروهای روشنفکر و معتدل اصلاح‌طلب تجمیع می‌شود و همچنان از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فکر نمی‌کنم مخالفانی که کمر به قتل دولت بسته‌اند، بتوانند در انتخابات ۹۶ موفق باشند، افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات سال ۹۶ دولت باید یکی دو حرکت جدی انجام دهد و فعالیت‌های ملموستری انجام دهد؛ در ضمن برخی از عناصر کابینه جواب نمی‌دهند و بعضی دیگر نیز باید جدی‌تر چندین کار اجتماعی دیگر انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
3
لیست پاداش‌های مقامات دولت سابق تحت عنوان دریافت نشان ملی نشان می‌دهد که دولتی‌های سابق فقط در همین یک فقره، در مجموع 2 میلیارد و 653 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جریان ضیافت افطار با وزیران، معاونان وزیران، استانداران و رؤسای سازمان‌ها با ریشه‌یابی موضوع برخی پرداخت‌های نامتعارف گفت: متأسفانه این سنت (پرداخت‌های نامتعارف) وقتی گذاشته شد که در دولت (دولت دهم) به‌عنوان مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری این نظام نشستند دور خودشان و تصمیم گرفتند به خودشان نشان و سکه بدهند. از یک جمع 30 نفره دولت به 27 نفر از خودشان نشان درجه دو و درجه یک با 75 و 100 سکه دادند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
جوری صحبتی میکنی انگاربامن وشمابایدمشاورت میکردن که نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
2
بلای خانمان سوز نسل بشر ، تندروی است . تندروها بودند که در سقیفه جمع شدند و حکومت اسلامی را از راه راست منحرف کردند . تندروها بودند که در جمل و صفین مقابل امیرالمومنین ( ع) شمشیر کشیدند . تندروها بودند که در مسجدالحرام برای شهید کردن حضرت علی (ع) هم قسم شدند . تندروها بودند که پیکر مطهر امام حسن مجتبی (ع) را تیرباران کردند . تندروها بودند که فاجعه جانگذاز عاشورا را آفریدند ...... لعنت خدا و خلق خدا بر تندروها . آنانی که به اسم اسلام سر کودکان معصوم را میبرند و مادرانشان را به آتش میکشند . ننگ بر خوارج زمان . که چهره پاک اسلام و انقلاب را با آلودگی خود ، به جهانیان تیره و تار جلوه میدهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
ایمن آبادتارشت چقدفاصله داره
1111111111111
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
1
سلام
سایت افتاب منتشر کنید
1-جریان دریافت زمین اقای احمد توکلی در شهرک غرب چه بوده است
2-یارانه اختصاصی به سایت الف در دوران احمدی نژاد چقدر بوده
3-جریان دریافت ارزدولتی زمان تحصیل اقای توکلی که چند برابر بوده چه شده
4-حقوق دریافتی اقای توکلی افشا گردد.
5-اموال اقای توکلی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب که پست داشته مشخص شود
در انتها مگر ابروی مومن از حرمت کعبه بیشتر نیست چرا اقای احمد توکلی با ابروی مردم بازی می کنی زن و فرزندان این اقایان چه گناهی دارند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
زنده باد روحانی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین