کد خبر: ۳۷۸۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

طنز/از سیاه‌نمایی آقای ناطق‌نوری تا یارانه برای فیلترشکن

تعجب می‌کنم از آقای ناطق‌نوری که طرح بزرگ مسکن مهر را نادیده می‌گیرند و از سیر قهقرایی سخن می‌گویند. مگر آقای ناطق‌ نوری نشنیده‌اند که او گفت من کوچک هفت میلیارد آدم روی زمینم! این چنین تواضع و فروتنی، سیر قهقرایی است؟
آفتاب‌‌نیوز :
رضا ساکی در ایسنا نوشت: خبرها را با سیاه‌نمایی‌های آقای ناطق نوری شروع می‌کنیم. ایشان گفته‌اند: «در ٣٧ سال گذشته در بسیاری از مسائل سیر قهقهرایی داشته و با این وضعیت نمی‌توانیم ادعا کنیم که برای دیگران الگو هستیم.» البته هشت سال از این 37 سال را باید جدا کرد چون ما در آن هشت سال طلایی، رویایی و بهاری، نه فقط ایران که جهان را مدیریت کردیم که اسناد و مدارکش موجود است. تعجب می‌کنم از آقای ناطق‌نوری که طرح بزرگ مسکن مهر را نادیده می‌گیرند و از سیر قهقرایی سخن می‌گویند. مگر آقای ناطق‌ نوری نشنیده‌اند که او گفت من کوچک هفت میلیارد آدم روی زمینم! این چنین تواضع و فروتنی، سیر قهقرایی است؟

و اما سرخط خبرها:

فعالیت 500 مرغداری غیرمجاز در مازندران

یعنی شما برای ورود به عرصه تولید نیاز به مجوز ندارید فقط باید نیت‌تان خیر باشد. آن‌چه مهم است این است که مسئولان حواس‌شان به همه چیز هست و می‌دانند شما غیرمجاز هستید. حالا اگر با این نیت خیر کمی هم مرغ مزخرف تولید شد عیب ندارد.

زنان در نورآباد لرستان به کارگران میدانی پیوستند

به سلامتی. ان‌شاالله دوباره نفت بر سر سفره‌ها می‌آید و هوا بهاری می‌شود و کسی فریاد می‌زند از کی این‌جایید و زنان لرستانی یک‌صدا فریاد می‌زنند از چهار سال پیش!

کیارستمی به پاریس منتقل شد

به سلامتی. ان‌شاالله آنجا این‌طوری نشود که در تهران شد. راستی وقتی برای کیارستمی این‌طوری می‌شود ما مردم عادی اگر برویم اتاق عمل چه می‌شود؟ باز کیارستمی از همان دری که داخل شد بیرون آمد اما ما ممکن است از در پشتی خارج شویم.

کرمانشاه 54 محله "اسکان غیررسمی" دارد

به سلامتی. شهری که در گذشته‌های دور 90 هزار نفر جمعیت داشت الان برای خودش کلان‌شهری شده است. حالا کی این 54 محله غیررسمی پوست رسمی‌ها را بکنند خدا می‌داند. این‌طور پیش برود در آینده فقط مراکز استان هستند که مردم در آن‌ها زندگی می‌کنند؛ حالا در محله‌های رسمی یا غیررسمی.

و اما خبر بانمک درباره برنامه‌های شورای عالی فضای مجازی برای ساماندهی فعالیت‌های حوزه رسانه‌ای در فضای مجازی است. مسئولان اعلام کرده‌اند کسانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت رسانه‌ای دارند باید خود را برای اخذ مجوز از این شورا آماده کنند.

من به عنوان یک فعال رسانه‌ای که در همه سوراخ‌های فضای مجازی لانه دارم اعلام می‌کنم که فیلترینگش را بردارید بنده شخصا برای هر اکانت یک مجوز می‌گیرم. یعنی برمی‌دارید یا باید مجوز بگیریم و فیلترشکن هم بخریم؟ دست‌کم یارانه فیلترشکن بدهید.

باقی بقای‌تان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
حرف حق ميزنه ولي خيلي بي مزه بود خداييش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین