کد خبر: ۳۷۸۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

برگزاری مراسم گرامی‌داشت یاد سربازان جان‌باخته در حادثه نی‌ریز

مراسم بزرگداشتی به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گرامی‌داشت یاد سربازان جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در مراسم گرامی‌داشت جان‌باختگان حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان ارتش که صبح چهارشنبه 9 تیرماه برگزار شد، فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، استاندار فارس، فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه، فرمانده ارشد سپاه فجر فارس و دیگر مسئولان استان حضور داشتند.

امیر سرتیپ علی سامانی، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، گفت: حادثه جان‌باختن 13 سرباز و مصدومیت تعدادی دیگر، بسیار سخت و تالم برانگیز بود.

سامانی خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه تلخ، با تدبیر فرمانده محترم نیروی زمینی، اقدامات مختلفی با هدف کنترل خسارات ناشی از حادثه در دستور کار ارتش قرار گرفت.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل یک کارگروه متشکل از صاحب‌نظران و بزرگان و مسئولان در کشور، گفت: همزمان در شیراز هم تیمی تشکیل و در میدان بررسی موضوع را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، سامانی با اشاره به پیگیری‌های لحظه به لحظه فرمانده نیروی زمینی ارتش، از همکاری مسئولان در استانداری فارس و فرمانداری نی‌ریز و دیگر مسئولان در استان، قدردانی کرد.

فرمانده ارشد نظامی با تسلیت مجدد به خانواده‌های داغ‌دیده، ابراز امیدواری کرد که تحمل بر این غم با ایمان به خداوند متعال امکان‌پذیر شود.

سامانی تصریح کرد: ارتش هر آنچه که فکر می‌کرد که برای تلطیف روحیه صدمه‌دیدگان این حادثه می‌تواند انجام دهد را انجام داد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین