کد خبر: ۳۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

راز سارقان سابقه‌دار برملا شد

سارقان موتورسیکلت‌سواری که حین فرار از صحنه سرقت دچار حادثه شده و دستگیر شدند به 10 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری 22 مهرشهر حین گشت‌زنی و انجام مأموریت، یک دستگاه موتورسیکلت را که به‌علت سرعت زیاد به جدول کنار خیابان برخورد کرده و هر دو راکب موتورسیکلت به‌شدت دچار مصدومیت شده بودند، مشاهده کردند.

«سیدحسین سیدحقیقی» افزود: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به آن دو نفر نزدیک شدند، اما آنها با توجه به شدت جراحت‌های وارده ، با انجام رفتارهای مشکوک قصد پنهان کردن خود از مأموران را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران ضمن تماس با مرکز اورژانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان در بررسی صحنه حادثه چند دستگاه پخش خودرو فاقد پنل را در کنار خیابان و در لابه‌لای بوته‌ها یافتند که حاکی از سرقتی بودن آنها بود.

این مقام انتظامی افزود: مصدومان حادثه تصادف پس از مداوا به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های تکمیلی مأموران در خصوص پخش و ضبط خودروها اعتراف کردند که آن‌ها را یک ساعت قبل از تصادف ازچندین دستگاه خودرو به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج یادآور شد: متهمان دستگیر شده که از سارقان به عنف سابقه‌دار هستند به 10 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین