کد خبر: ۳۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

جزئیات میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

متقاضیان میهمانی و انتقال در دانشگاه علوم پزشکی تهران تا 15 تیر ماه جاری فرصت دارند درخواست خود را در سامانه " میهمانی و انتقال دانشجویان" وزارت بهداشت ثبت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرم درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، 15 تیر تا 10 مرداد ماه از سوی دانشگاه مبدا و 10 مرداد تا 5 شهریور ماه جاری در دانشگاه مقصد رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

تصویر فرم تقاضای میهمانی از دانشگاه مبدأ، تصویر گواهی معدل  مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 93-94 و نیمسال اول سال تحصیلی 94-9، تصویر مدارک و مستندات مربوط به دلایل دانشجو برای درخواست میهمانی، تصویر کارت ملی، شناسنامه  و یک قطعه عکس از جمله مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه " میهمانی و انتقال دانشجویان" در وزارت بهداشت است.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل تغییر در برنامه آموزشی رشته پزشکی و عدم انطباق واحدها، دانشجویان متقاضی میهمان در مقطع علوم پایه رشته پزشکی را پذیرش نمی کند. همچنین پذیرش دانشجوی میهمان در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه به علت محدودیت در امکانات آموزشی  صورت نمی‌گیرد.

دریافت شهریه از دانشجویان میهمان متناسب با مقطع و نوع درس همچنین داشتن حداقل معدل 16 برای متقاضیان میهمان در همه مقاطع و رشته های تحصیلی از دیگر شرایط میهمانی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین