کد خبر: ۳۷۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

نظر کواکبیان درباره انتشار فیش‌های حقوقی

نماینده تهران در مجلس دهم جنجال فیش‌های حقوقی چند میلیونی را طرحی از سوی اتاق فکر علیه دولت دانست و گفت:‌ انتشار فیش‌های حقوقی چند میلونی برای امحای اختلاس‌های چند میلیاردی است.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با آنا، گفت: جنجال فیش‌های حقوقی طرحی از سوی یک اتاق فکری است که قصد دارد دولت را تخریب کند.

وی ادامه داد: ولی چون این اقدام از سوی اتاق فکر تخریبی است ما نباید منفعل شویم و بگوییم که چون این یک طرح تخریبی است، کاری انجام ندهیم. بلکه باید دولت جلو هر کسی که به ناحق از بیت‌المال پول می‌گیرد، بیاستد و من همین مسئله را به وزیر اطلاعات روزی که برای گزارش به نمایندگان به مجلس آمده بود گفتم.

کواکبیان اضافه کرد: به آقای علوی گفتم که باید موارد فیش‌های حقوقی نامتعارف را به مسئولان عالی‌رتبه گزارش بدهند که این افراد به ناحق حقوق می‌گیرند و باید عزل شوند.

وی تأکید کرد: چرا باید این مسئله آبروریزی برای دولت باشد؟ آنها که کار تخریبی خود را ادامه می‌دهند ولی دولت هم باید کار خود را انجام دهد. حواسمان جمع باشد و دولت باید برای برخورد با این مسئله سرعت عمل به خرج دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
چرا باید این مسئله آبروریزی برای دولت باشد؟ آنها که کار تخریبی خود را ادامه می‌دهند ولی دولت هم باید کار خود را انجام دهد. حواسمان جمع باشد و دولت باید برای برخورد با این مسئله سرعت عمل به خرج دهد.
دوست آن و این است که عیب دوست گوید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین