کد خبر: ۳۷۸۶۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
بازار سکه و ارز در هفته‌ای که گذشت

شوک بی‌سابقه در بازار طلا و سکه+جدول قیمت

رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به نوسانات قیمت طلا و سکه در هفته اخیر گفت: به گونه‌ای شاهد بالارفتن قیمت سکه در بازار ایران بودیم که بالاترین قیمت طی دو سال گذشته تجربه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد کشتی‌آرای در مورد قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت، اظهار کرد: جمعه هفته گذشته بود که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شوکی به بازار طلا وارد شد که شاهد افزایش ۵۰ دلاری قیمت جهانی این فلز گران بها بودیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی ادامه داد: پس از این شوک وارده بازارهای مالی با واکنش مواجه شدند و دولت‌ها برای جلوگیری از ضرر و زیان بورسی دست به تدبیر و کنترل زدند که در نهایت طی هفته گذشته شاهد نوسانات تا ۱۰ دلاری قیمت جهانی طلا بودیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت طلا و سکه در هفته آینده برگرفته از اعلام شاخص‌های آمریکاست، گفت: در هفته‌ای که گذشت با توجه به افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در داخل بودیم.

کشتی‌آرای با اشاره به افزایش بی‌سابقه قیمت سکه در طول هفته گذشته اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت دیدیم که قیمت سکه به بالاترین رقم خود در دو سال گذشته رسید.

قیمت انواع طلا، سکه و ارز در هفته گذشته در جدول زیر آمده است:

شوک بی‌سابقه در بازار طلا و سکه+جدول قیمت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
چرا هيچكس نمي گه چرا دلار بالا رفت؟ حتما اصلا ربطي به فقط اعلام كاهش سود بانكي نداره تا چه برسه به اعمالش!!!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
باز گرداندن ارزش پول ملى !
ناشناس
|
Turkey
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
فکر کنم حفظ ارزش پول ملی چون اقای احمدی نژاد خراب کرد دیگر امکان بهبود نیست ویا بقول اقای طبیب نیا طبیعی است البته ایشان وقتی چار های ندارند با همین ادبیات صحبت میکنند با گفت ای مردم ایران به دادا ارزش پول ملی برسید ای اقتصاد دانان به داد بی اعتباری پول ملی برسید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
1
رکود فقر بیکاری و.....همه را میگفتند با برجام درست میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین