کد خبر: ۳۷۸۶۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

موج جدید گرمای شدید در خوزستان/ورود گردوخاک از عراق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با تداوم افزایش دما در سطح استان تمهیداتی از قبیل هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای آمادگی و استقرار تیم‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی در بیمارستان‌ ها انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هاشم بالدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به موج جدید گرمای شدید هوا در خوزستان اظهار داشت: مدیریت بحران استانداری خوزستان در ابتدای هفته اطلاعیه‌ای را  بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی پیش‌بینی وقوع پدیده گردو غبار و افزایش دما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری؛ برای آمادگی در برابر حوادث به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ارائه داد.

وی افزود: امروز نیز از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری اطلاعیه‌ای مبنی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر افزایش دما و همچنین وقوع پدیده ریزگردها در حال تدوین است و به محض تکمیل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود هوای استان تا یک شنبه هفته آینده غبارآلود باشد، گفت: با تداوم افزایش دما در سطح استان تمهیداتی از قبیل هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای آمادگی و استقرار تیم‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی در بیمارستان‌ ها انجام شد و همچنین قرار است که امروز از طریق  صداوسیمای خوزستان  آموزش‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعطیلی رسمی ادارات استان راس ساعت 14:30 دقیقه ظهر است و اوج افزایش دما حوالی ساعت 15 عصر است برنامه‌ای برای تعطیلی ادارات نداریم ولی در صورتی که زمان افزایش دما ساعت کار اداری کارکنان ادارات باشد حتما با دستور استاندارخوزستان ، ادارات نیز تعطیل می‌شوند.

بالدی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از عارضه گرمازدگی کارکنان در کارگاه‌ها و بنگاه‌های کسب و کار کوچک به اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی درخواست نظارت بر صنایع را دادیم.

وی بیان کرد: از اواخر روز جمعهپدیده گردغباری از طرف کشورعراق آسمان استان را فرا می‌گیرد و شدت پدیده گرد و غبار به میزانی نیست که باعث لغو پروازها شود ولی در صورت شدت گرفتن میزان گردو غبار تمهیدات لازم با دستور استاندار انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
همش،حرف!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
ریه نداریم که.اونوقت برخی فشاربهشون میادمردم خودروهای خارجی روبدون گمرکی بخرن تابتونن خونواده شون رو توی استان جابجاکنن.وجدانن باید دولت به خوزستانیهاوام بلاعوض برای خرید خودروخارجی هم بده.گناه داریم بخدا گناه داریم
ابودانی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
اقا چرا وقتی ابرهای باران زا وسودانی از سمت عراق وکشورهای عربی میاند وبا بارش خود ابادانی وسرسبزی میارن نمیگید تز سمت عراق میاند وفقط گرد وغبارها عراقی هستن ..مگه خود عراقی ها خصوصا شیعیان عراق از این گرد وغبار متضرر نمیشن..هی چسبیدید گرد وغبار عراقی ..اگر تالاب های هورالعظیم ودورق و خورموسی خشک نمیشد اینقدر مشکل ساز نبود گرد وغبار ..وضمنا اصل مطلب خشک سالی باعث این مشکلات میباشد که گریبان منطقه را گرفته وسد سازی بی برنامه چه در ترکیه تیران وافغانستان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین