کد خبر: ۳۷۸۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

اظهارات سردارنقدی درباره اسرائیل و آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوام و بقای استکبار آمریکایی به رژیم صهیونیستی وابسته است، گفت: حتی عده‌ای که بی‌هوش بودند با برجام اهداف آمریکا را فهمیدند، به گونه‌ای که بدبین‌ها هم فکر نمی‌کردند که آمریکا این‌چنین بدعهد باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، بیان داشت: امام راحل با  ابتکار روز قدس یک روند بیداری بخشی و عزت‌بخشی برای مسلمین و یک روند سقوط برای ظالمان و مستکبران را پایه‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه مسیر تکامل انسان از میان دو مبارزه می‌گذرد، گفت: انقلاب اسلامی با اعجاز الهی بر طاغوت زمان پیروز شد و چشمان تیزبین امام راحل همه آن جبهه را از ابتدا تا انتها ‌دید و می‌دانست طاغوت و سردسته مشرکین و بنیان‌گذار ظلم در دنیا همچنان باقی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امام راحل با آن تیزبینی خود مسیر را برای زدن طاغوت در پیش گرفتند و در ادامه آن راهبرد آزادی قدس شریف را مطرح کردند، افزود: دوام و بقای استکبار آمریکایی به رژیم صهیونیستی وابسته است، یکی از اهدافی که این جریان صهیونیسم در پیش گرفت تجزیه کشورهای اسلامی بود و در این زمینه پادگانی به‌عنوان رژیم صهیونیستی را در وسط منطقه پایه‌ریزی کردند.

نقدی با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی ستون فقرات آمریکا در وسط سرزمین اسلامی است، تأکید کرد: اگر این ستون زده شود طبیعتاً آمریکا سقوط خواهد کرد، اگر آمریکا بخواهد نظام آدم‌واری باشد بدون رژیم صهیونیستی هم می‌تواند چنین مسیری را دنبال کند، اما آمریکای امروز خود را رهبر دنیا می‌داند و برای تثبیت این رهبری خود بی‌چون‌وچرا به اسرائیل متعهد است.

وی با بیان سخن امام راحل که فرمودند، «اسرائیل باید از بین برود»، یادآور شد: به فضل پروردگار در این سال‌ها راهبرد امام راحل دشمن را به عقب نشانده است، طوری که امروز می‌بینیم مصری که به خواب‌رفته بود بیدار شده و یمن و بحرین هم در میدان هستند؛ بنابراین رژیم صهیونیستی که بدون هیچ مشکلی ارتش‌های کشورها را شکست می‌داد، 5 بار از دست پابرهنگان شکست‌خورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز اسرائیل در محاصره بیداری اسلامی، مجاهدان اسلام و حزب‌الله است، مردم غزه‌ که برای تهیه شیر فرزندان خود باید تونل بزنند سه بار رژیم صهیونیستی را با دست‌های خالی شکست دادند؛ آمریکا تمام تلاش خود را به کار بسته است که این استراتژی شکست بخورد و هرکاری که در منطقه می‌کند برای حفظ این رژیم است.

نقدی با اشاره به تحرکات ظالمانه آمریکا در منطقه برای حفظ رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: منزوی و تحریم کردن حزب‌الله بخشی از این تحرکات است، اصلی‌ترین هدف آمریکا این بوده که یک حائل بین مجاهدان درست و تفرقه ایجاد کند که نمونه‌اش داعش است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 هدف همه فتنه‌گران و استکبار حفظ رژیم صهیونیستی بود، گفت: با این رویکرد آن‌ها شعار «نه غزه نه لبنان» سر ‌دادند و دیدیم که هر روز ما پیشرفت کردیم و دشمن در این مسیر شکست خورد.

* آمریکا می‌خواهد سکوت و تغییر مواضع ما را با دلار معامله کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز آمریکا می‌خواهد با استفاده از اهرم تحریم به ما فشار وارد کند، به گونه‌ای که می‌گویند بیاید سیاست‌های خود را در منطقه عوض کنید و از حمایت مجاهدان اسلام دست‌بردارید و در حمله به حرمین شریفین سکوت کنید، آمریکا می‌خواهد سکوت و تغییر مواضع ما را با دلار معامله کند.

نقدی با بیان اینکه حتی عده‌ای که بی‌هوش بودند با برجام اهداف آمریکا را فهمیدند، گفت: بدبین‌ها هم فکر نمی‌کردند که آمریکا این‌چنین بدعهد باشد؛ بعدازاین توافق 2 میلیارد دلار از ثروت ایران را دزدیدند و خوش‌بین‌ها هم نمی‌توانند امروز به آمریکا اعتماد کنند.

* اگر تجارت جهانی منهای دلار را شروع کرده بودیم حتماً به نتیجه کامل رسیده بودیم

وی خطاب به راهپیمایان روز قدس تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب از ابتدا فرمودند بنده به مذاکرات خوش‌بین نیستم، باید گفت مسأله دلار مسأله‌ای است که باید به دولتمردان درباره آن تذکر داد، اگر تجارت جهانی منهای دلار را شروع کرده بودیم حتماً به نتیجه کامل رسیده بودیم زیرا این اهرم آمریکا برای تسلیم کردن ما بسیار ضعیف است و فقط دولتمردان بصیر و با اعتمادبه‌نفس می‌خواهد که در میدان حضور داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه آمریکا دلار را برای سلطه جهانی خود درست کرده و این سلطه را باید شکست، تأکید کرد: مردم مشهد در 10 دی زیر تانک رفتند و از تانک دشمن نترسیدند، دلار نمی‌تواند انقلاب ما را زمین‌گیر و سیاست‌های ما را عوض کند.

نقدی در ادامه با افشای جنایات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این رژیم امروز هزاران نفر را می‌کشد و مشاهده‌شده در کرانه باختری حتی اجساد شهدا را تحویل نمی‌دهد؛ پیامبر اسلام فرمودند «آن‌کسی که فریاد انسان مظلوم را بشنود و به یاری او را نرود، مسلمان نیست»؛ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به واضح می‌گوید جمهوری اسلامی باید بدون مداخله در امور داخلی کشورها به یاری مستضعفین برود.

وی تأکید کرد: نمی‌توان مسأله حمایت از حزب‌الله، فلسطین و مجاهدان را کنار زد و نمی‌توان جمهوری اسلامی را بدون دفاع از مستضعفین و بدون انرژی هسته‌ای فرض کرد، آن‌هایی که در مسأله هسته‌ای دندان‌گرد کرده‌اند و امتیاز گرفته‌اند این آرمان را باید بشوند و بدانند که تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هشدار داد: محال است این نظام بیدار و جوانمرد ما که قربانی‌های بسیاری در راه اسلام داده است دست از حمایت فلسطین و مستضعفین بردارد، این انقلاب تا آخر پیش خواهد رفت، زیرا امام راحل فرمودند «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت»، و دیدیم که «مرگ بر صدام» و «مرگ بر شوروی» عملی شد و ان‌شاءالله «مرگ بر آمریکا» هم عملی خواهد شد.

نقدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، تصریح کرد: امروز دشمن در محاصره است و اگر قرار بود تسلیم آمریکا شویم آن روزی تسلیم می‌شدیم که سلاح و قدرتش دنیا را ترسانده بود اما امروز آمریکا در مؤلفه‌های قدرت شکست‌خورده است و نزدیک به 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و با دزدی از چاه‌های لیبی و عربستان زندگی می‌کند و اقتصادی برایش نمانده است.

به گزارش  فارس، وی در پایان گفت: مشاهده کردیم چطور جوانان ما نیروهای ارتش آمریکا را در خلیج‌فارس مثل موش ذلیلانه دستگیر کردند؛ سیاست آمریکا را می‌بینیم که 25 سال بعد از کمپ دیوید جز عقب‌نشینی از خاورمیانه چیزی برایش نمانده است، آمریکای امروز حتی برای ترسوها هم ترسناک نیست و ابهتش شکست‌خورده است و یک همت دیگر می‌خواهد که «یا حسین» بگوییم و به دروازه‌های بیت‌المقدس برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
3
مردم بیچاره باید تاوان رفتارهایی شما را بدهند...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین