کد خبر: ۳۷۸۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

تشکیل مجمع نمایندگان تهران

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: 40 درصد از اعضای فراکسیون‌های مجلس را اصلاح‌طلبان در اختیار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا عارف شامگاه پنج‌شنبه در ضیافت افطاری فعالان سیاسی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در انتخابات هیأت‌رئیسه فراکسیون‌های مجلس بیش از 40 درصد از اعضای آنها را نمایندگان اصلاح‌طلب به دست گرفتند و از 13 کمیسیون ریاست و یا نایب رئیسی تعداد 10 کمیسیون در اختیار این طیف از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

عارف بیان کرد: در مجمع نمایندگان تهران که هفته گذشته تشکیل شد، خواسته‌ها و مطالبات قانونی مردم شهرستان‌های این حوزه انتخابیه شامل اسلامشهر، ری، شمیرانات و تهران و پردیس مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد، نمایندگان در مورد مسائل و مشکلات مردم منطقه در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، مسائل اجتماعی، فاضلاب شهری، محیط زیست و ... پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما نمایندگان مجلس تمام مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را در طرف مدت چهار سال نمی‌توانیم، پیگیری و برطرف کنیم، بلکه تلاش هستیم با شناسایی و اولویت‌بندی آنها برای رفع گرفتاری‌ها اقدامات لازم را انجام داده و از دستگاه‌های مربوط پیگیری کنیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی، با دعوت از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: روز قدس روز وحدت مسلمین و روز تجدید میثاق با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است، حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی پشتوانه محکمی برای مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ضیافت افطاری فعالان سیاسی شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های هم‌جوار در محل تالار باغ زندگی و به همت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در شهرستان‌های مذکور، با حضور فرمانداران شهرستان‌های‌ اسلامشهر و شهریار، 10 نماینده مجلس و اقشار مختلف مردم و مسؤولان ارگان‌ها و نهادها برگزار شد.

امیرالله‌ حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر طی سخنانی از مسؤولان و نمایندگان مجلس درخواست کرد تا برای رفع مشکلات این شهرستان از جمله، مترو و حمل و نقل شهری، بیمارستان و... اقدامات لازم را به عمل آورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین