کد خبر: ۳۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

8 بازیکن در صف تمدید قرارداد با بارسلونا+عکس

پس از رسمی شدن تمدید قرارداد با نیمار، حالا مسئولان بارسلونا باید فکری به حال تمدید قرارداد 8 بازیکن دیگرشان بکنند و این خود یک چالش بزرگ برای بارتومئو و همکارانش محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 در جولای 2016 به سر می بریم و بارسلونا مثل هر باشگاه دیگری نگاهی جدی به بازیکنانی دارد که از مدت قراردادشان یک و دو سال دیگر باقی مانده است. در این بین، قرارداد 5 بازیکن بارسا تا 2018 و سه بازیکن نیز تنها تا 31 ژوئن 2017 اعتبار دارد و مدیران بارسا باید در مورد اینکه قرارداد چه بازیکنانی را تمدید کنند، تعمقی جدی به خرج دهند.
  
آنهایی که تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارند:

8 بازیکن در صف تمدید قرارداد با بارسلونا+عکس
 
ژوردی ماسیپ: دروازه بان سوم بارسا که محصول آکادمی فوتبال این باشگاه است. او تنها در بازی های کم اهمیت کوپا دل ری به میدان رفته و با وجود کلودیو براوو و تراشتگن، فرصتی برای عرض اندام نداشته است.
 
منیر الحدادی: دو سال پیش او را پدیده جدید بارسا می دانستند و حتی دل بوسکه از او برای اینکه به تیم ملی مراکش نرود، به تیم ملی اسپانیا دعوت به عمل آورد و یک بازی رسمی نیز برای بزرگسالان اسپانیا انجام داد. منیر به مرور نشان داد که آن مهاجمی نیست که بتواند نگرانی هواداران بارسا از بابت غیبت مسی، نیمار و سوارز را برطرف کند. منیر فصل گذشته توانست چند گل در مراحل ابتدایی کوپا دل ری به ثمر برساند و چندان در لالیگا مورد استفاده قرار نگرفت.
 
آدریانو: مدافع چپ برزیلی با لاتزیو بر سر قراردادی 4 ساله به توافق رسیده اما بارسلونا حاضر  نیست او را به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر کند و 2 میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی درخواست کرده است. تمدید قرارداد این بازیکن تقریبا منتفی است.
 
آنهایی که تا 2018 با بارسلونا قرارداد دارند:
 
کلودیو براوو: دروازه بان اصلی بارسلونا در لالیگا که در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ذخیره تراشتگن آلمانی محسوب می شود. این دروازه بان شیلیایی، فعلا مطمئن ترین فرد ممکن برای حراست از دروازه بارسلونا محسوب می شود اما مدیران بارسا معتقدند که آینده دروازه بانی این تیم متعلق به تراشتگن جوان است. باید دید سرنوشت تمدید قرارداد براوو چه خواهد شد.
 
ماسکرانو: ال جفخیتو که این اواخر ساز جدایی سر داده، ممکن است همین تابستان به یوونتوس برود. او سال 2018 پای به 34 سالگی خواهد گذاشت و باید دید مسئولان بارسا حاضرند قرارداد وی را تمدید کنند یا خیر. ماسکرانو یکی از ارکان اصلی بارسلونای لوئیس انریکه محسوب می شود.
 
ژرمی متئو: مدافع چپ پای فرانسوی بارسلونا دو سال پیش از والنسیا به این تیم آمد و کم و بیش توانسته مهره موثری برای آبی اناری ها باشد. او ذخیره خوبی برای پیکه و ماسکرانو بوده و حتی در جناح چپ نیز چندین بازی به میدان رفته است. ژرمی نیز سال 2018 قدم به 35 سالگی می گذارد و بعید است قراردادش تمدید شود.
 
اینیستا: ستاره خط میانی بارسا و تیم ملی اسپانیا در حال حاضر 32 ساله است. او چندین بار گفته است که به پایان دوران اوجش نزدیک می شود و تنها تا زمانی بازی خواهد کرد که بداند می تواند از حداکثر توانایی هایش در زمین استفاده کند. به طور حتم مدیران بارسا در فکر تمدید قرارداد با او هستند.
 
مسی: بدون شک مهمترین چالش مدیران بارسا تمدید با مسی است. بهترین بازیکن 8 سال اخیر بارسا و برنده 5 توپ طلا دوست دارد به فوتبالش در سطح اول دنیا در بارسلونا پایان دهد و سپس به آرژانتین بازگردد. هدف مدیران بارسلونا تمدید با مسی تا 2022 است که در آن مقطع او 35 ساله خواهد بود. بدون شک پس از خلاصی از پرونده طولانی تمدید نیمار، حالا مذاکره با مسی برای تمدید قرارداد، مهمترین ماموریت بارتومئو(رئیس باشگاه) به حساب می آید.

منبع: ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین