کد خبر: ۳۷۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حدود 500 نفر تمرین استقلالی ها را امروز از نزدیک تماشا کردند و مثل روزهای گذشته به تشویق کادرفنی و بازیکنان پرداختند.

* برخلاف روزهای گذشته منصور پورحیدری در تمرین آبی پوشان حضور نداشت اما مرتضی هاشمی زاده بازیکن اسبق استقلال در تمرینات حضو رداشت و مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. سجاد شهباززاده غایب بزرگ تمرین استقلال بود و نکته جالب این بود که تماشاگران بی توجه به عقد قرارداد این بازیکن با آنالیا اسپور تنها تیمشان و بازیکنان حاضر در زمین را تشویق می کردند.

* محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تازه وارد استقلال بعد از 10 روز غیبت به خاطر مصدومیت امروز به کمپ ناصر حجازی آمد و زیرنظر دکترهای تیم تمرینات اختصاصی انجام داد.

* همچنین رابسون برزیلی که هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده است امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد. گفته می شود این بازیکن قراردادش را با استقلال نهایی خواهد کرد.

* آیتم اول تمرین به کارهای کششی و دویدن دور زمین اختصاص داشت و بعد از آن کارهای تاکتیکی آغاز شد.

* علیرضا منصوریان امروز تمرینات ویژه ای را برای وینگرهای تیمش در نظر گرفت. او از وینگرهای تیمش درخواست کرد زمانی که مهاجمی مقابل دروازه حضور ندارد از سانتر کردن های بی مورد خودداری کنند و با ارسال پاس به بیرون محوطه جریمه دوباره بازیسازی را از عقب آغاز کند. در این تمرین بازیکنان موظف بودند که سانترهای وینگرهای استقلال را با تک ضربه وارد دروازه استقلال کنند.

* آیتم بعدی تمرین به مدافعان وسط استقلال اختصاص داشت، در این تمرین علیرضا منصوریان راه صحیح دفاع کردن مدافعان در مقابل سانترهای حریف را به بازیکنان آموزش داد. همچنین منصوریان راه صحیح ضربه سر زدن مدافعان را به آنها آموزش داد تا تیمش از حداقل فرصت به وجود آمده حداکثر فرصت را ایجاد کند.

*در اواخر تمرین که به سانتر از جناحین اختصاص دارد، دو بازیکن مصدوم شدند. در این آیتم از تمرین آرش افشین و بهنام برزای با مصدومیت جزیی روبرو شدند و البته بعد از چند دقیقه تمرینات را از سر گرفتند.

به گزارش ورزش سه، در بخش پایانی تمرین علیرضا منصوریان بعضی از بازیکنان تیمش را جمع کرد و ضربات ایستگاهی تمرین کرد. جالب اینکه هیچ کدام از بازیکنان عملکرد مناسبی در زدن توپ به چارچوب نداشتند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
شیر استقلال دنیا و علی منصور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین