کد خبر: ۳۷۸۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳

حذف بلژیک از یورو/ ولز حریف پرتغال شد

ولز با برتری 3 بر یک برابر بلژیک حریف پرتغال در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم بلژیک و ولز در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ در شهر لیل برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک ولز به پایان رسید.

بازی را بلژیکی ها بهتر شروع کردند و در همان ۵ دقیقه نخست بهترین بخت این تیم برای گلزنی ایجاد شد که بازیکنان این تیم در ۳ مرحله نتوانستند دروازه ولز را باز کنند. ابتدا شوت کاراسکو را هنسی برگشت داد. در ادامه شوت دی بروینه را مدافع ولز  از روی خط دروازه بیرون کشید و شوت سوم را هازارد زد که با برخورد به یک بازیکن به کرنر رفت.

در دقیقه ۸ بازی ولز نیز اولین خطر خود را ایجاد کرد. فرار گرت بیل از سمت چپ با شوت او همراه بود که به کنار دروازه بلژیک برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت.
حذف بلژیک از یورو/ ولز حریف پرتغال شد

در دقیقه ۱۳ شوت زیبای ناینگولان با پاس هازارد وارد دروازه ولز شد تا بلژیک زود از حریف خود پیش بیفتد.  

در ادامه ولزی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۳۱ موفق شدند گل تساوی را با ضربه سر ویلیامز به ثمر برسانند. بازی بعد از این گل متعادل دنبال شد و دو تیم به میدان داری مشغول بودند تا نیمه نخست این دیدار  با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مانند نیمه نخست بلژیک بازی را بهتر شروع کرد. ضربه سر لوکاکو در آغاز نیمه دوم و شوت دی بروینه در دقیقه ۵۰ دو موقعیتی بودند که بلژیکی ها از دست دادند.

در دقیقه ۵۲ شوت زیبای ادن هازارد با اختلاف کم از کنار دروازه ولز به بیرون رفت. با این حال در دقیقه ۵۵ ولز توانست تیر خلاص را شلیک کند و برای بار دوم دروازه کورتوا را باز کند.

رابسون کانو در دقیقه ۵۵ با جا گذاشتن دفاع بلژیک که در این صحنه عملکرد فتجعه واری داشت، دروازه کورتوا را باز کرد تا مهاجم ردینگ به قهرمان کشورش تبدیل شود.

البته در ادامه خبر بد برای ولزی ها دو اخطاره شدن آرون رمزی بود که باعث شد این بازیکن دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد.

بلژیک در اواخر بازی برای زدن گل سوم پیش کشید و حملات زیادی روی دروازه ولز ایجاد کرد ولی بازیکنان تکنیکی بلژیک توان عبور از دفاع ولزی را نداشتند.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ۸۶ برخلاف جریان بازی اوکس با یک ضربه سر باز هم بلژیک را جریمه کرد تا نبود مدافعانی چون فرتونخن، فرمالن و کمپانی بیشتر به چشم بیاید. نتیجه بازی ۳ بر یک به نفع ولز شد.

به این ترتیب بلژیک در شبی که مدافعان اصلی خود را در اختیار نداشت، برابر ولز با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از یورو ۲۰۱۶ کنار رفت تا ولز با ستاره خود گرت بیل حریف پرتغال و کریستیانو رونالدو شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین