کد خبر: ۳۷۸۸۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

نهادهای نطارتی تا قبل از افشای فیش‌های‌حقوقی کجا بودند؟

کدام نهاد نظارتی و سازمان مسوول تا پیش از افشای رسانه‌ای فیش‌های حقوقی، برای مقابله با مساله، در این زمینه وارد عمل شده است؟
آفتاب‌‌نیوز :
چطور فيش‌هاي حقوقي مسوولان دولتي و بانك‌ها و... سر از سايت‌ها و كانال‌هاي تلگرامي درمي‌آورد اما نهادهاي مسوول درباره بالا بودن اين حقوق‌ها و سنجش آن با قوانين جاري بررسي خاصي نكرده‌اند. 

درست پس از آنكه موضوع در افكار عمومي داغ شد، برخي مسوولان نظارتي از نهادهاي مربوط وارد عمل شده و دراين‌باره سخن گفتند و به آتش به پا شده دامن زدند در حالي كه امروز موظفند پاسخ دهند چرا در گزارش‌هاي سالانه و نظارت‌هاي دوره‌اي موضوع را بررسي نكرده و گزارشي درباره آن طرح نكرده‌اند.

بايد ديد جوابي براي صحبت‌هاي پورمحمدي، وزير دادگستري دارند؟ صحبت‌هايي كه از سيماي جمهوري اسلامي پخش شد و اتفاقا خود صدا و سيما را متهم كرد كه مانع از افشاي حقيقت شده است. 

به گزارش اعتماد، او تاكيد كرده در قامت رييس سازمان بازرسي كل كشور، پنج سال پيش بحران امروز را، خصوصا در شبكه بانكي گوشزد و حتي موضوع را در جلسه غير علني مجلس طرح كرده است اما برخي وي را متهم به سياسي‌كاري كرده‌اند. بايد ديد چه كساني صبر كردند تا از آب گل‌آلود ماهي زنده و تازه‌اي را شكار كنند؟ اينها تنها بخشي از سوالات بدون پاسخي است كه بايد پاسخ گيرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
1
از نظر مسئولان نظارت که اتفاق خاصی نیافتاده، چون خودشون هم حقوق های بالا میگیرن دیدن فیش حقوقی با ارقام بالا براشون کاملا عادی بوده. برای ما افراد عادی جامعه هست که 5-6 میلیون حقوق یه حقوق خیلی بالاست چه برسه به ده میلیون و صد میلیون حقوق ماهانه.............
حسین
|
United States of America
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
3
سلام.
ان موقع دلواپس نبودنند چون بودنند

حالا دلواپسند چون نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
3
اونها هم سهمشون رو گرفتن سکوت اختیار کردن
یاسان
|
Germany
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
وقتی ایمان به خدا که ناظر همه ماست فقط در حد حرف باشد حساب کار دست همه ما می آید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین