کد خبر: ۳۷۸۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

چرا کاپیتان سابق پرسپولیس از پدیده جدا شد؟

«محمدرضا مهاجری» این روزها خیلی بی سروصدا در حال جمع و جور کردن و آماده‌سازی «پدیده» برای لیگ بعدی است. او به تازگی از اردوی تهران به مشهد بازگشته و تمریناتش را در شهر خودش پیگیری خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهاجری در گفتگویی درباره آخرین شرایط تیمش صحبت کرده است.

شرایط اردوی تهران چطور بود؟

ما در تهران، بیشتر روی بدنسازی تمرکز کردیم و مذاکراتمان با بازیکنانی مثل گردان و کمندانی و... را پیش بردیم. به طور کلی از شرایط اردویی تهران راضی‌ام و به نظرم این اردو به نفع‌مان بود.

برنامه ادامه تمرینات چیست؟

حدود 10روز در مشهد تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم، سپس به یک اردوی خارجی خواهیم رفت. نظر من برپایی اردو در ترکیه بود که خب به دلیل مسائل امنیتی دچار تردید شده‌ایم، اما نهایتا در ترکیه یا ارمنستان یک اردوی کوتاه مدت برگزار خواهیم کرد.

از نحوه جذب بازیکنان راضی هستید؟

تقریبا لیستی که مدنظر بود با اولویت اول یا نهایتا دوم جذب شده‌اند. اتفاقات خوبی برای پدیده در راه است و بازیکنان با انگیزه و البته با تجربه‌ای جذب کرده‌ایم و قطعا مدعی بالانشینی هستیم.

چه بازیکنانی حضورشان قطعی شده؟

از سهمیه لیگ برتری خودمان شهاب گردان، محمدرضا خرسندنیا، حمزه خذیروای، میلاد کمندانی و فرزاد زامهران را جذب کرده‌ایم و یک هافبک دیگر هم به جمع ما اضافه خواهد شد.

قرارداد مدافع ارمنستانی تراکتور را هم بستید.

من بازی او را در ارمنستان دیده بودم و دنبالش بودیم. منتهی طبیعی است که شرایط مالی تراکتور بهتر باشد و او به تبریز برود، اما به محض اینکه فهمیدم حضور او در تراکتور منتفی شده با او وارد مذاکره شدیم.

هنوز هم در پی جذب بازیکن خارجی هستید؟

یک مدافع از ساحل عاج مدنظر داریم که به زودی برای انجام تست‌ های لازم راهی ایران می‌شود و احتمالا یک مهاجم هم از ارمنستان به جمع ما اضافه خواهد شد.

چه شد حسین بادامکی با آن شکل از جمع شما جدا شد؟

شکل خاصی نداشت، ما سال گذشته سال خوبی باهم داشتیم، اما امسال احساس کردیم نمی‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم. اصلا هم بحث کنار گذاشتن و این چیزها نبود. باهم صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم ادامه همکاری برای طرفین میسر نیست؛ منتهی رسانه‌ها کمی از این جدایی را بزرگ جلوه دادند.

فکر نمی‌کنید حفظ بادامکی به عنوان یک بازیکن باتجربه و بزرگتر تیم می‌توانست کمک شایانی به شما بکند؟

ببینید؛ این یک تصمیم دوطرفه و البته جمعی بوده. عملکرد بادامکی در فصل گذشته کاملا گویای تاثیرگذاری او در تیم پدیده هست؛ اما برای امسال شرایط فرق کرد و این جدایی صورت گرفت. من به شخصه از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین