کد خبر: ۳۷۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

تندیس سریع‌ترین مرد ایران ساخته می‌شود

با تصویب شورای شهر تربیت حیدریه قرار است تندیس سریعترین مرد ایران ساخته و در یکی ازمیادین این شهر نصب شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در نشستی که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و تنی چند از پیشکسوتان ورزش تربت حیدریه در شهرداری این شهرستان برگزار شد پیشکسوتان ورزشی به نمایندگی از جامعه ورزش درخواست تسریع در روند ساخت تندیس حسن تفتیان دونده المپیکی این شهرستان را در یکی از میادین شهر داشتند.

رمضانعلی شورابی شهردار تربت‌حیدریه در ابتدای این نشست با تاکید بر ساخت یک شهر با مشارکت شهروندان، پیشکسوتان هر حوزه را پیشگامان توسعه و پیشرفت آن حوزه برشمرد و تاکید کرد پیشکسوتان سایر شهروندان را نیز با خود همراه کنند.

در ادامه سید حمیدرضا امینی پیشکسوت ورزشی با اشاره به افتخارات کسب شده توسط حسن تفتیان و حضور وی در المپیک2016 برزیل بر حمایت همه جانبه از این ورزشکار تاکید و با نظر تمامی حاضرین در جلسه تسریع در روند ساخت تندیس وی در یکی میادین سطح شهر تا قبل از برگزاری رقابت‌های المپیک در مردادماه سال جاری را خواستار شد.

انعقاد قرارداد با سریع‌ترین مرد المپیکی ایران و تعریف حقوق ماهیانه برای وی توسط شهرداری، به خدمت گرفتن حسن تفتیان به‌ عنوان نیروی شهرداری تربت حیدریه و حضور وی در مسابقات با همین عنوان، در نظر گرفتن پاداش برای هر قهرمانی در مسابقات مختلف از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

به گزارش ایسنا، شورابی ضمن تاکید به حمایت از حسن تفتیان به عنوان یک تکلیف و با اشاره به همه محدودیت‌ها و ظرفیت‌های موجود و در خصوص روند اجرایی این موارد  افزود: کلیه درخواست‌ها و پیشنهادات در این خصوص در جلسه‌ای با حضور اعضاء شورای شهر مطرح شده و تلاش می‌کنیم مورد تصویب قرار گیرد تا این قهرمان شایسته با فراغ خاطر از تامین بخشی از هزینه‌های جاری خود امکان تداوم و تکرار موفقیت‌های خود را داشته باشد.

شورابی همچنین در خصوص ساخت تندیس حسن تفتیان اظهار کرد: ساخت و نصب تندیس حسن تفتیان در سطح شهر مورد تصویب قرار گرفته و به‌زودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین