کد خبر: ۳۷۹۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

تساوی بدون گل ایتالیا و آلمان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار ایتالیا و آلمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ به تیم آلمان و ایتالیا در جنوب غرب فرانسه و در شهر بوردو با قضاوت ویکتور کاسای از مجارستان برابر هم مبه میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ایتالیا بدون دروسی مصدوم و تیاگو موتا محروم پای به این دیدار گذاشت. بازی دو تیم آرام و متعادل دنبال شد هر چند آلمانی ها برتری نسبی نسبت به حریف خود داشتند ولی رفته رفته بازی متعادل شد و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه همدیگر ایجاد کنند.

در دقیقه ۱۵ فلورنزی یک موقعیت گل داشت که فرصت خود را از دست داد. یک دقیقه بعد سامی خدیرا مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا باستین شواین اشتایگر به جای او به زمین مسابقه برود.

به گزارش ایسنا، البته شواین اشتایگر در دقیقه ۲۸ دروازه ایتالیا را باز کرد ولی داور قبل از آن به دلیل خطای این بازیکن روی مدافع ایتالیا بازی را متوقف کرده بود.

در اواخر نیمه نخست بازی گومس نزدیک بود دروازه ایتالیا را باز کند که توپ روی پای او ننشست و بوفون آن را مهار کرد. یک دقیقه بعد ایتالیا موقعیت داشت که ضربه جیاکرینی و استورارو راهی به دروازه نویر پیدا نکرد. تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین