کد خبر: ۳۷۹۲۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

دفاع یک خبرگزاری اصولگرا از ارسال پیامک تهدیدآمیز به خبرنگاران

خبرگزاری فارس نسبت به پیگیری مسئله ارسال پیامک تهدیدآمیز به جمعی از فعالان رسانه‌ اعتراض کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری اصولگرای فارس با انتشار مطالبی، ضمن دفاع از ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران، نسبت به پیگیری این مسئله از سوی علی مطهری، نماینده مجلس اعتراض کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این خبرگزاری نوشته است: اخیراً اخباری در رابطه با ارسال تعدادی پیامک به فعالان سیاسی منتشر شد. آنچنان که در برخی رسانه‌ها آمده در این پیامک‌ها از فعالان سیاسی خواسته شده بود تا با رسانه‌های ضدانقلاب ارتباط برقرار نکنند. به‌نظر نمی‌رسد دادن تذکراتی به فعالان سیاسی در این رابطه که با رسانه‌های معاند و ضدانقلاب مصاحبه نکنید، یا ارتباط نگیرید، ایرادی داشته باشد و این توقع خیلی عجیبی نیست که می‌توان از یک فعال سیاسی یا مسوول داشت، اصلا اگر این‌گونه باشد که مسوولان با رسانه‌های معاند ارتباط داشته باشند باید در صداقت و امانت‌داری آنها تردید کرد.

فارس با اشاره به پیگیری جدی این مسئله توسط علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس، افزود: آیا فرستادن چند پیامک به فعالان سیاسی آن‌قدر سنگین است که یک عضو هیأت رئیسه مجلس تمام مسائل را رها کند و به این مسئله بپردازد؟... به نظر می‌رسد کسانی که چنین مسائلی را دنبال می‌کنند و تا این حد نسبت به ارسال چند پیامک به چند نفر از فعالان سیاسی حساس هستند، به دنبال مشوش کردن فضای جامعه و به حاشیه‌بردن مسائل اصلی کشور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
3
بورسیه های غیرمجاز را ولش کن
خطاهای فاحش احمدی نژاددرمدیریت و اقتصاد را هم ولش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
4
پس کار ... بوده
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
... سلام ، خوب از اول میگفتی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
بابا خب با چه زبونی بگه از طرف ما داره حمایت میشه و هرینه پیامکارو داره پرداخت میکنه.یادمون نره زمانی که سید اولاد پیغمبر گفت هر 9 روز یک بحران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین