کد خبر: ۳۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸

خروج قطار باری از ریل در مسیر راه‌آهن خوزستان به لرستان

ظهر امروز یک قطار باری در محدوده و حد فاصل استان‌های خوزستان و لرستان دچار حادثه و از ریل خارج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ظهر امروز یک قطار باری در محدوده و حد فاصل استان‌های لرستان و خوزستان  دچار حادثه و از ریل خارج شد.

این حادثه، ظهر امروز و در روستای تنگ هفت شهرستان خرم آباد در استان لرستان اتفاق افتاده و سبب توقف حرکت قطارها در حد فاصل استان لرستان و خوزستان شده است.

براساس اعلام اداره کل راه آهن لرستان، پیگیری‌های مورد نیاز برای بازگشایی و تردد حرکت قطارها در این محور ریلی آغاز شده و به زودی و پس از رفع مشکل روند حرکت قطارها به سمت این استان به زودی آغاز می‌شود.

طبق اعلام مسئولان محلی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک، در صورت نیاز تیم‌های مختلف امدادی و خدماتی به منطقه اعزام خواهند شد.

علت این حادثه اعلام نشده است ولی تلاش برای بازگشایی و آغاز حرکت قطارها در مسیر جنوب به تهران در کمترین زمان ممکن ادامه دارد و به زودی و پس از به رسی‌های صورت گرفته، علت این حادثه اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تنگ هفت، دهستانی است از توابع بخش پاپی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان ایران و دارای بیش از 3 هزار نفر جمعیت است.

در فروردین ماه امسال نیز و پس از وقوع سیلاب در در منطقه اداره کل راه آهن زاگرس استان لرستان و خوزستان بخشی از خط راه آهن مسیر تهران ـ جنوب متوقف شد.

اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان، دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.

طرح بزرگ بازسازی خط ریلی درود به اندیمشک و دو خطه کردن خط ریلی اندیمشک به اهواز در حوزه استحفاظی این اداره کل در حال اجرا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین