کد خبر: ۳۸۰۳۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

دستگیری عامل اختلاس 32 میلیارد ریالی از بانک ملی زاهدان در حین فرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که 32 میلیارد ریال از بانکی در زاهدان اختلاس کرده بود با همکاری پلیس خراسان رضوی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار حسین رحیمی اظهار داشت: تیمی از پلیس آگاهی استان در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان بانک دولتی با سوء دستگیری عامل اختلاس 32 میلیارد ریالی از بانک ملی زاهدان در حین فراراستفاده از موقعیت شغلی اقدام به اختلاس میلیاردی کرده تشکیل و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام پایش تخصصی و بررسی میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال 1382به عنوان متصدی امور بانکی در زاهدان مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی در چندین مرحله مبلغ 32 میلیارد ریال را به حساب مختلف خود منتقل و بخش زیادی از این پول ها را نیز به دلار تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، کاراگاهان پلیس آگاهی با داشتن اطلاعات کافی و پیگیری های لازم موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار و حین فرار به خارج از کشور در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی در مشهد دستگیر کنند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فعلا تا مشخص شدن وضعیت نمی توانم در این زمینه اظهار نظر کنم.

حمید رضا صمدزاده با بیان اینکه در سایت ها و فضاهای مجازی اخبار مختلفی در این زمینه منتشر شده است گفت: تا مشخص نشدن موضوع و تعیین آن نمی توان اظهار نظر کرد زیرا مقداری پول جابجا شده اما مورد استفاده واقع نشده است.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان،وی با بیان اینکه اختلاس آن چنانی صورت نگرفته است گفت: مقرر بوده است این فرد برای بررسی دقیق موضوع روز گذشته برای تحویل مقامات قضایی و انتظامی شود.

وی گفت: در صورت اجازه مصاحبه در این زمینه حتما با رسانه ها گفت وگو خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
عباس طباطبایی
|
United States
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
1
2
کاشکی سایر اختلاس ها !!! هم همین قدر بود......کاشکی
این گنجیشک روزی رو رها کنید......که مردم حلالش کردن با این اختلاااااااااسش
erteash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
والله ما حلالش نکردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
اگر همه مردم ایران بدونن که این آدم یه آدم نیست بلکه یه فرشته است تمومه کشور می ریزین تو خیابونا تا مجبور کنن که آزادش کنه.این فرشته, علی آقا کسیه که تمومه 13 سالی که باجه دار بانکه ملی بود ماهی 50 هزار تومن از حقوقش و حاضر نبود برداره ایشونتمومه حقوقش رو بطور کامل به فقرا کمک می کرد این فرشته خود و خانوادش تو یک خونه 50 متری که حموم و دستشویش تو حیاطه تویه بدترین محله زاهدان زندگی میکنن. این انسانه پاک حاضر نبود یه گوشیه موبایله 200 هزار تومنی واسه خودش بخره فقط به این دلیل که فقیر دور و برش زیاد بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
اگر همه مردم ایران بدونن که این آدم یه آدم نیست بلکه یه فرشته است تمومه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
اگر همه مردم ایران بدونن که این آدم یه آدم نیست بلکه یه فرشته است تمومه کشور می ریزین تو خیابونا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین