کد خبر: ۳۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

واژگونی اتوبوس باز هم حادثه آفرید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت آباد در ساعت ۱۴:۱۷ امروز خبر داد و گفت: در اثر این سانحه ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا عالی‌منش از واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت آباد در ساعت ۱۴:۱۷ امروز خبر داد و اظهار داشت: در اثر این سانحه ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.

وی گفت: مصدومان این سانحه به بیمارستان‌ منتقل شدند و ۲ کشته این سانحه نیز در محل تصادف به دلیل شدت جراحت فوت شدند. 

عالی‌منش افزود: از ۸۵۰۰ تماس به اورژانس ۱۱۵ استان در تعطیلات عید فطر حدود ۶۳۰۰ ماموریت مربوط به مرکز استان و مابقی ماموریت جاده‌ای و در دیگر شهرستان‌های استان فارس بوده است. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در ایام تعطیلات مربوط به محور شمال استان در جاده شیراز ـ اصفهان بوده که ۶ نفر کشته و از مجموع ۵۱۲ مصدوم، ۹۵ نفر به صورت سرپایی در صحنه درمان و ‌‌مابقی به بیمارستان منتقل شدند. 

وی تصریح کرد: در استان فارس زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده‌های اصلی استان ۱۵ تا ۱۷ دقیقه و داخل شهرها کمتر از ۱۰ دقیقه است.

عالی‌منش گفت: اورژانس استان فارس از ۱۵ تیرماه امسال به منظور اجرای طرح تابستانه سفر برای ارائه خدمت به هموطنان تا پایان تابستان در آمادگی کامل قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین