کد خبر: ۳۸۰۹۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

فوت ۳ مقنی چاه بر اثر گازگرفتگی در محمدشهر

مدیر روابط عمومی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از فوت ۳ مقنی چاه بر اثر گازگرفتگی در روستای گلستانک محمدشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدجواد موسوی در گفتگو با مهر، از فوت سه نفر در اثر گازگرفتی در چاه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه اتفاق افتاد فوت ۳ مقنی چاه بر اثر گازگرفتگی در محمدشهرکه از ۲ ایستگاه آتشنشانی ۲ دستگاه خودرو امداد و نجات و ۶ نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در روستای گلستانک محمدشهر اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه پدربزرگ، پدر و پسر که مقنی چاه و از تبعه افغان بودند در عمق ۷.۵ متری دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

مدیر روابط عمومی آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با توجه به حساسیت حادثه، معاونت عملیات سازمان آتشنشانی کرج نیز در محل حادثه حضور یافت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این حادثه در محدوده  خدمات رسانی کرج قرار نداشت، در ابتدا نیروهای عملیاتی از محمدشهر اعزام شدند اما به دلیل کمبود ادوات و تجهیزات درخواست نیروی کمکی از آتشنشانی کرج به عنوان پوشش دهنده معین در خارج از محدوده کردند که اقدامات لازم برای اعزام نیروهای امدادی و عملیاتی انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
الیاس
|
Finland
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
اگر این ماشینای اتش نشانیه لعنتیتون زود میرسید شاید زنده میموندن خاک بر سر اون اتش نشانی کرج که جون مردم براشون اهمیت نداره چندخانواده داغ دار شد یک زن بیوه شد همین زن مرگ پسر جوون شو دید خیلی سخته هیچ کی نمیتونه این بنده خدارو درک کنه فقط لعنت و صد لعنت به خدمات رسانیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
0
خاک برسر گروه امدادی ک بعد فوت طرف حاضر میشه واقعا براتون متاسفم ک اسم خودتونو گذاشتین امدادگر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین