کد خبر: ۳۸۱۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

دادستانی: ما برای خبرنگاران پیامک تهدیدآمیز نفرستادیم/سخنگوی دولت: وزیر اطلاعات ارسال‌کننده پیامک به خبرنگاران را معرفی کند

در روزهای گذشته خبری مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای حدود 700 خبرنگار که اکثر آن‌ها از رسانه‌های اصلاح‌طلب بودند منتشر شد که واکنش‌ها و انتقادهای بسیاری را در پی داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر اطلاعات و ... از ارسال چنین پیامی اظهار بی‌اطلاعی کردند. برخی نمایندگان دادستانی: ما برای خبرنگاران پیامک تهدیدآمیز نفرستادیم/سخنگوی دولت: وزیر اطلاعات ارسال‌کننده پیامک به خبرنگاران را معرفی کندمجلس نیز ضمن انتقاد از ارسال این پیام‌ به خبرنگاران، خواستار شناسایی منشاء این پیام‌ها شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، امروز نیز دادستانی تهران نقش خود در ارسال این پیامک‌ها را تکذیب و تأکید کرد: دادستانی تهران پیش از هرگونه اقدامی، مراتب را به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

درهمین حال، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی‌ بر اینکه «ارسال‌کننده پیامک‌ تهدیدآمیز به خبرنگاران چه گروه و افرادی بودند؟»، اظهار کرد: سیستم اطلاعاتی ما آنقدر قوی است که عوامل این ماجرا را شناسایی و با آنها برخورد کند.از وزیر اطلاعات می‌خواهم که ارسال‌کننده پیامک را شناسایی و معرفی کند.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در همین‌باره گفت: هیات نظارت بر مطبوعات نهاد متولی رسانه‌هاست و سایر نهادها حق دخالت در این حوزه را ندارند‌؛ بنابراین موارد این‌چنینی باید از طریق هیات نظارت به مطبوعات اعلام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین