کد خبر: ۳۸۱۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

تکذیب تجاوز پلیس به دختر جوان

رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کلیپ های دروغین علیه پلیس خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار کمال هادیانفر با اشاره به انتشار چندین ویدیوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه های اجتماعی، گفت: به تازگی ویدیویی تحت عنوان و ادعای تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان منتشر شده که تمامی این کلیپ ها دروغین و ساختگی است.

رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال 1388 و محل وقوع آن "پل حافظ" است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می کنند.

وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبرداد و گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نیروی انتظامی،این مسئول ناجا گفت: متاسفانه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل، اقدام به انتشار مطالب و کلیپ های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می کنند.

وی اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار همه نیروهای پلیس در کشور قرار دارد.

سردار هادیانفر از هموطنان خواست به این گونه کلیپ ها که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکنند و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت 'ارتباط با ما' به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین