کد خبر: ۳۸۱۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

وزیر کار: دولت تدبیر فسادستیز است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بین دولت فسادزا و فساد ستیز تفاوت وجود دارد، اظهار کرد: دولت دکتر روحانی، دولت فساد ستیز است.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی ربیعی در همایش استانی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران استان با بیان اینکه بین دولت فسادزا و فسادستیز تفاوت وجود وزیر کار: دولت تدبیر فسادستیز استدارد، اظهار کرد: دولت دکتر روحانی، دولت فساد ستیز است و این مهم در ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی به خوبی بر همگان آشکار شد، به گونه‌ای که در جلسه گذشته هیات دولت سقف حقوق در همه نهادها و ارگان‌ها تعیین شد.

وی هدف دولت را کم کردن رنج‌های مردم عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 18 هزار میلیارد تومان بودجه درمانی در تامین اجتماعی تخصیص دادیم و این قول را می‌دهیم که به زودی کلینیک درمانی در شهرک جدید سهند برای استفاده مردم احداث کنیم.

وی با اشاره بر لزوم کاهش نرخ سود بانکی تاکید کرد: با وجود مقاومت‌هایی که در این راه با آن مواجه خواهیم شد، در این راستا تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی علاوه بر موفقیت‌های اقتصادی در حوزه فرهنگی و سیاسی نیز همواره پیشتاز بوده است، گفت: اولین چاپخانه‌ها و مدرسه‌ها در این استان شکل گرفت و همواره در تمامی حرکت های انقلابی نیز پیشتاز بوده است، در حوزه اقتصادی نیز زمانی پیشتاز بوده و قطب اقتصادی و صنعتی در کشور بوده است که باید سعی کنیم این رتبه برتر در حوزه صنعتی و اقتصادی را به این استان بازگردانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آذربایجان شرقی، یک عمق استراتژیک روانی و سیاسی برای ایران است و امیدواریم حق تبریز و آذربایجان را بتوانیم ادا کنیم و غفلت هایی را که در دهه های گذشته در حق این استان انجام شده است، جبران کنیم.

وی اصلی ترین پتانسیل تبریز و استان را نیروی انسانی دانست و اظهار کرد: این نیروی انسانی سخت کوش و نخبه باعث جنبش و پیشرفت این استان می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از بحرانی‌ترین سال‌های اقتصادی کشور را سپری می‌کنیم که لازمه عبور از این بحران حرکت و تلاش جمعی است.

به گزارش ایسنا،ربیعی چهار عنصر عقلانیت، سخت کوشی، مدارا و اجماع را مهم ترین مولفه های پیشرفت عنوان کرد و گفت: ما با کار غیرکارشناسی مخالف هستیم، کارها و اقداماتی که انجام می شود باید با آینده نگری انجام شود نه اینکه تنها برای ایجاد یک رضایت مقطعی زیان های جبران ناپذیری به کشور و جامعه وارد آید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: نیاز به احیای سرمایه اجتماعی در کشور داریم تا با تلاش دسته جمعی در راستای افزایش رفاه و کاهش بیکاری در جامعه گام برداریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین