کد خبر: ۳۸۲۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

مصوبه‌ای جدید برای حقوق‌ها+جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق خبر داد و گفت: وزرا مجاز به دریافت حقوق‌های تک رقمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی ربیعی در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از مصوبه شورای حقوق و دستمزد برای تعیین سقف پرداختی حقوق مدیران و وزرا خبر داد و گفت: سه استثناء برای سقف پرداختی به مدیران مناطق سخت همچون جنوب کشور، پزشکان و شرکت های بزرگ در نظر گرفته شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای بانک ها و بیمه ها سقف پرداختی حقوق و دستمزد تعریف شده که سقف حقوق وزرا تک رقمی خواهد بود. در ارتباط با شرکت های بزرگ نیز تصمیماتی اتخاذ شده که سطح حقوق ها در حد استاندارد باشد.

ربیعی هدف برخی از انتشار فیش‌های حقوقی را راه اندازی جنگ فقر و غنا دانست و گفت: عده‌ای می‌خواهند دولت را مدافعان پولداران جلوه دهند. در حالی که ما به عنوان یک فرصت از انتشار فیش‌های حقوقی استفاده کردیم و تلاش شد که سقف معقولی برای حقوق و دستمزد تعیین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
پرداخت های نامتارف فقط شامل دریافت های نجومی نیست شامل حقوق های ذره بینی نیز می شود. پرسنل اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در شهرستانها ، تحقیقاً غیر منصفانه ترین حقوق کشوری را دریافت می کنند. کارشناسان ارشد در این ادارات با ماهی یک میلیون دویست هزار تومان حقوق بدون دریافت اضافه کاری مساعده و .... کار می کنند. تنوع قرارداد در این ادارات بیداد می کند . افراد با شرایط مساوی در استانهای مختلف و حتی در یک استان (مدرک تحصیلی ، سابقه کار و پست اداری) حقوق هایی با اختلاف 50% دریافت می کنند. در مراجعه به ستاد سازمان جهت پیگیری ، گفته می شود اگر به کسی کمتر از مصوبه اداره کار پرداخت شد(هشتصدهزار تومان و اندی) حق شکایت دارید! (یعنی برابری دستمزد کارگر بی تخصص با یک کارشناس ارشد خبره)!! این مشکل و فقر موجود انگیزه کارکردن نیرو های کارشناس کشور را گرفته است. لطفاً کمک نموده و بگوش مسئولین برسانید. با سپاس 29/تیر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین