کد خبر: ۳۸۲۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

کلنگ زنی مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت

عملیات اجرایی ساخت نخستین مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایرنا، این اولین مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی غرب کشور است که در صورت بهره برداری می تواند نیاز درمانی استان کرمانشاه و استان های همجوار را پوشش دهد.
مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) هفت هزار و 200 متر مربع مساحت و 132 تخت بستری دارد و قرار است در چهار طبقه و در مدت 14 ماه ساخته شود و برای احداث آن 30 میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همراه کاروان دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه سفر کرده است پیش از شرکت در آیین کلنگ زنی این طرح درمانی، در نشست شورای سیاستگذاری سلامت استان کرمانشاه نیز شرکت کرد و همچنین با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از احمد عزیزی شاعر نامدار کرمانشاهی و فرامرز اکبری فرماندار شهرستان دالاهو که در بیمارستان امام رضا(ع) بستری هستند، نیز عیادت کرد.

اکبری 20 تیرماه به همراه جمعی از مسئولان استانی برای بازدید از چند طرح آبزی پروری به منطقه ریجاب شهرستان دالاهو رفته بود که در کمین یک گروه تروریستی گرفتار شدند.
در این حادثه، یک کارشناس حوزه فرمانداری دالاهو و یک کارشناس اداره کل دامپزشکی استان به شهادت رسیدند و فرماندار دالاهو، مدیرکل شیلات استان و یک کارمند اداره کل دامپزشکی اسلام آباد غرب نیز مجروح شدند.
حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید حضور داشت.

برنامه بعدی وزیر بهداشت دیدار با اعضای هیات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز هم سفری به شهرستان های شرق و جنوب شرقی استان کرمانشاه دارد.
قاضی زاده هاشمی صبح امروز یکشنبه در قالب بیست و نهمین سفر استانی هیات دولت به استان کرمانشاه سفر کرده است.
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری ساعت 9 صبح یکشنبه به همراه 20 نفر از وزیران، معاونان، مشاوران، دستیاران و مسئولان عالی رتبه کشوری، وارد شهر کرمانشاه شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین