کد خبر: ۳۸۲۵۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

جزئیات استخدام در 14 اداره دولتی/ فرصت ثبت‌نام تا 3 مرداد

هر داوطلب منحصرا می‌تواند در یك رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های 12 دستگاه اجرایی یا 68 دانشگاه علوم پزشكی متقاضی ثبت‌نام شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه نوزدهم شهریور خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
14 ارگان دولتی از طریق آزمون استخدامی کارمند جذب می کنند.

سازمان سنجش پیرو اطلاعیه مورخ 95/4/15 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترك فراگیر دستگاههای اجرایی كشور در سال 1395 می‌رساند ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی كشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حكومتی، سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولید‌كنندگان، سازمان دامپزشكی‌ كشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی كشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مركز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز یكشنبه مورخ 95/5/3 ادامه خواهد یافت.

 لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شركت در آزمون دستگاه‌های اعلام شده  دعوت می شود   به منظور كسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یك از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامی روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه کنند. 

ضمنا نظربه‌اینكه ثبت‌نام‌ برای استخدام‌ نیروی انسانی‌ برای 68دانشگاه از مجموعه دانشگاههای‌ علوم‌پزشكی‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی درقالب دفترچه‌ای جداگانه‌انجام خواهد شد، لذامتقاضیان شركت درآزمون استخدامی‌دانشگاههای علوم‌ پزشكی‌ می‌توانند از روز پنجشنبه 95/4/31 لغایت روز چهارشنبه 95/5/6 به ‌پایگاه ‌اطلاع‌‌رسانی‌ این سازمان‌‌به‌نشانی: 

www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذكور و كسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین رشته‌ها و شغل‌محل‌های استخدام هریك از دانشگاههای علوم پزشكی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در پایان لازم به توضیح است كه هر داوطلب منحصرا می‌تواند در یك رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های 12 دستگاه اجرایی یا 68 دانشگاه علوم پزشكی متقاضی ثبت‌نام  شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه نوزدهم شهریور خواهد بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ژان والژان آینده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
8
...سلام
به نظر شما یا آنها ما فارغ التحصیلان باستان شناسی قبرمونو کاوش کنیم خوبه؟
چرا در هیچ استخدامی خبری از باستان شناسی نیست...چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
5
آخه این چه رشته ای بوده رفتی انتخاب کردی!!!! واسه ما مهندس کامپیوتر کار نیست باستان شناسی جای خود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
پسرم دیر نشده برو رشته دیگه درس بخون بعدش هم اگه دانشگاه آزاد ونیمهدولتی ودولتی ..........جیب ملتو خال میکردن اعتراض میکردی بهتر بود و هرسال توی هر رشته آنقدر دانشجو می گیرن که اگه تمام دنیا درس نخونن وفقط ما درس بخونیم کافیه
جبلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
8
باسلام
همه اين آزمونها دروغ محض است قبلا آدمها براي اين استخدامها انتخاب شده واين آزمونها فرماليته است
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
1
0
برا رشته الهیات،چه شغلی،هس؟
نیازجدگال
|
United States of America
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
من نظر دوستم راتایید میکنم آزمون فقط فرمالیته است قبلا افراد مدنظر خودرا انتخاب کرده اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین