کد خبر: ۳۸۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

تمجید مجدد روحانی از تلاش یاران کی‌روش برابر مسی

بار دیگر رئیس جمهور در تشریح یک موفقیت بزرگ ورزشی، مثال فوتبالی زد و بازی رویایی با آرژانتین.
آفتاب‌‌نیوز :
در آستانه سفر کاروان المپیک ایران به بازی های ریو، رئیس جمهور که داشت درباره مسابقات مهم پیش رو سخن می گفت ، باری دیگر در حضور محمود گودرزی و گروهی از منتقدان سرمربی پرتغالی تیم ملی، از یک موفقیت بزرگ فوتبال ایرانی گفت. از شکست تیم ملی برابر آرژانتین با یک بازی ستایش آمیز. 

رئیس جمهور در جمع ورزشکاران گفت: «همه پیروزی‌هایی که ورزشکاران در صحنه‌های قبلی کسب کرده‌اند، چه آنجا که فوتبالیست‌های ما پیروز شدند، چه آنجایی که پیروز نشدند اما عالی بازی کردند مثل بازی با آرژانتین همه خوشحال شدند با اینکه ما پیروز نبودیم اما همه ملت ایران از آن لذت بردند. در المپیک گذشته هم پیروزی‌هایی توسط ورزشکاران ما کسب شد و همه چیز به تلاش ورزشکاران و مربیان بستگی دارد، دعای خیر مردم هم پشت سر ورزشکاران است.»

به گزارش خبرآنلاین؛ این درحالی که در اوج دعواهای وزارت ورزش و تیم ملی، گودرزی گفته بود: «باختن به آرژانتین چه موفقیتی است که برایش جشن گرفتیم؟» این دفعه سوم یا چهارمی است که دکتر روحانی از آن بازی به عنوان یک موفقیت سخن گفته است. البته در ماه های گذشته، محمود گودرزی با اصلاح امور در فدراسیون فوتبال، حمایت هایی قاطع از تیم ملی داشته و شرایط مناسبی برای تیم های ملی در نظر گرفته شده است. بازسازی و نوسازی ورزشگاه آزادی یکی از مهمترین این دستاوردهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین