کد خبر: ۳۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

پدیده رئال به ولفسبورگ پیوست/ جواهر بتیس شاگرد زیدان شد

مهاجم جوان رئال مادرید با باشگاه ولفسبورگ به توافق نهایی رسید و رسما از کهکشانی‌ها جدا شد اما بازیکن جوان رئال بتیس که در میانه میدان بازی می کند شاگرد زیدان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بورخال مایورال که از او به عنوان پدیده رئال مادرید در فصل قبل یاد شد با باشگاه ولفسبورگ آلمان به توافق نهایی رسید و رسماً به این تیم پیوست.

سرمربی ولفسبورگ هفته قبل اعلام کرد که تیمش در آستانه جذب یک مهاجم 19 ساله است و امروز مشخص شد که منظور او ستاره رئال مادرید بوده است.

مایورال از سال 2007 کار خود را در آکادمی رئال مادرید شروع کرد تا اینکه او در فصل قبل در چند دیدار فرصت بازی کردن پیدا کرد و نشان داد که آینده درخشانی در انتظار او است اما بازگشت آلوارو موراتا باعث شد تا رئال مایورال را به ولفسبورگ بفروشد.

به گزارش ایسنا، این بازیکن با خبر تایید پیوستنش به ولفسبورگ گفت: 9 سال را در رئال مادرید پشت سرگذاشتم. فصل قبل توانستم در 6 دیدار افتخار پوشیدن پیراهن رئال را به دست آورم. از همه کسانی که برای من در رئال زحمت کشیدند تشکر می کنم. امیدوارم که خرید خوبی برای ولفسبورگ باشم.

خبر دیگر درباره باشگاه رئال مادرید اینکه تونی سیگورا بازیکن 18 ساله که از او به عنوان جواهر رئال بتیس یاد می شد با رئال مادرید به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین