کد خبر: ۳۸۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

نماینده شرکت اسپانسر کاروان ایران در المپیک: از دیدن لباس‌ها جا خوردیم

نماینده شرکت لی‌نینگ، اسپانسر کاروان ایران در المپیک گفت: باید تأکید کنم که مانتو و کت‌شلوارها ارتباطی به شرکت لی‌نینگ ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 نماینده شرکت اسپانسر کاروان ایران در المپیک ریو از اقدام کمیته ملی المپیک در هنگام رونمایی از لباس‌های کاروان ایران انتقاد کرد.نماینده شرکت اسپانسر کاروان ایران در المپیک ریو از اقدام کمیته ملی المپیک در هنگام رونمایی از لباس‌های کاروان ایران انتقاد کرد.
نماینده شرکت اسپانسر کاروان ایران در المپیک: از دیدن لباس‌ها جا خوردیم
بر همین اساس نماینده لی‌نینگ در این مورد گفت:«نمایندگی ما در تمام قاره‌های جهان مطرح بوده و 4 دوره است که اسپانسر بزرگ ترین کاروان ورزش جهان یعنی چین در ادوار المپیک‌ بوده‌ایم و حتی قرار است سوئد و بحرین نیز امسال با این برند راهی المپیک شوند. از سوی دیگر باشگاه استقلال امسال با این برند راهی لیگ برتر شده و آنها به شدت از کیفیت لباس‌ها راضی هستند. متاسفانه همزمانی رونمایی کت و شلوار و مانتوها با لباس‌های رسمی لی‌نینگ که اسپانسر کاروان ایران به شمار می‌رود باعث شد تا هجمه‌های زیادی به لی‌نینگ آورده شود.

به گزارش ایلنا،‌در واقع انتظار نداشتیم کمیته ملی المپیک این اقدام را انجام دهد و از این کار آنها خود ما نیز جا خوردیم. فقط باید تأکید کنم که مانتو و کت‌شلوارها ارتباطی به شرکت لی‌نینگ ندارد. کت و شلوارها و مانتوی بانوان امروز همزمان با لباس‌های لی‌نینگ رونمایی شد و ارتباطی به ما نداشت و از سوی یک شرکت داخلی طراحی و دوخته شده است. هرچند که ما در این خصوص یک شرکت ایتالیایی را پیشنهاد داده بودیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین