کد خبر: ۳۸۳۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

آتش سوزی در آمریکا؛ تخلیه 300 خانه +عکس

به گفته مقامات محلی، پناهگاه‌های موقت در منطقه برپا شده است؛ همچنین 10 جاده منتهی به مناطق آتش سوزی، به خاطر گسترش حریق، مسدود شده است.
آفتاب‌‌نیوز : با گسترش سریع آتش سوزی مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیای امریکا، نیروهای امداد حدود 300 باب خانه را تخلیه کرده‌اند.

سازمان آتش نشانی لس آنجلس روز شنبه اعلام کرد آتش سوزی حدود 2 هزار و 225 هکتار از جنگل‌های مناطق شمال غربی لس آنجلس را فرا گرفته و حدود 300 باب خانه از بیم گسترش آتش سوزی تخلیه شده است.

این آتش سوزی از عصر جمعه آغاز شده و به سرعت در حال گسترش به سوی سانتا کلاریتا در حدود 65 کیلومتری شمال غرب شهر لس آنجلس است.

حدود 300 نیروی آتش نشان به همراه 30 فروند بالگرد و 8 فروند هواپیما در تلاش برای مهار آتش سوزی مناطق جنگلی شمال غرب لس آنجلس هستند؛ با این حال، تلاش نیروهای آتش‌ نشانی برای اطفای حریق تاکنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

 براساس اعلام سازمان آتش نشانی لس آنجلس، این آتش تاکنون هیچ تلفاتی به دنبال نداشته و هنوز حریق به مناطق مسکونی نرسیده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این آتش سوزی منتشر نشده است.

به گفته مقامات محلی، پناهگاه‌های موقت در منطقه برپا شده است؛ همچنین 10 جاده منتهی به مناطق آتش سوزی، به خاطر گسترش حریق، مسدود شده است.

 همه ساله در فصل تابستان با توجه به نبود بارش باران، مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیای امریکا صحنه وقوع آتش سوزی‌های مشابه است.

سازمان هواشناسی امریکا پیشتر با توجه به گرما، خشکسالی، خشکی هوا و وزش باد گرم درباره احتمال آتش سوزی در مناطق جنگلی هشدار داده بود.

در اوایل تیر ماه نیز دو آتش سوزی گسترده بیش از 600 هکتار از جنگل های ایالت کالیفرنیا را طمعه خود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین