کد خبر: ۳۸۳۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

نماینده قزوین: اگر توهین نماینده ارومیه پاسخ می‌گرفت، شاهد توهین مجدد نبودیم

‌نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تأکید کرد: اگر در زمان خودش به توهین نماینده ارومیه به مردم قزوین پاسخ داده می‌شد امروز شاهد توهین مجدد یکی دیگر از نمایندگان نبودیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سیده حمیده زرآبادی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین در سال‌جاری با احترام به مردم سراسر کشور خصوصاً ارومیه و صومعه‌سرا، رفتار برخی نمایندگان را رفتار هنجارشکن دانست و توهین را خلاف قانون اساسی و در تضاد با فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: باید با راهکار قانونی مانع از تکرار این قبیل بدرفتاری‌ها شد و ضرورت دارد با این توهین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت دو ماهه خود از زمان شروع به کار مجلس شورای اسلامی، بیکاری و ایجاد اشتغال را از عمده مشکلات جامعه و حوزه انتخابیه برشمرد.

زرآبادی اقدامات دولت در رفع تحریم‌ها و رونق اقتصادی را در راستای کاهش بیکاری دانست.

زرآبادی مدیران دولت یازدهم را مدیران کار و تلاش دانست و افزود: لازم است از تلاش‌های فرماندار قزوین که همواره خدمت به مردم را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده است تقدیر کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی، امنیت فعلی در کشور را مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و تصریح کرد: اتفاقات چندروزه گذشته در کشورهای همسایه نشان می‌دهد که امنیت در ایران اسلامی درخور تحسین است و باید قدردان زحمات نیروهای جان‌برکف نظامی و انتظامی باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود شهادت محیط‌بانان را تسلیت گفت و سپس از تلاش‌های آتش‌نشان که در چندین مورد توانستند از پیشگیری و گسترش بحران پیش‌آمده جلوگیری کنند تقدیر کرد.

زرآبادی در ادامه از پیگیری‌های خود در راستای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز گزارشی ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زنده باد نادر خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
1
نماينده قزوين آب رو بريز اونجات كه ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین