کد خبر: ۳۸۴۰۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

مایکل مور، فیلمساز و نویسنده آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا را پیش بینی کرد

مایکل مور مستندساز معروف آمریکایی گفت که به نظر وی و با کمال تاسف، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه بر خلاف انتظارات با شکست دادن هیلاری کلینتون، رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به نوشته روزنامه تلگراف، مور که برنده جایزه اسکار شده و در مورد مواضع سیاسی خود مشهور است، افزود: همان طور که بر اساس پیش بینی قبلی وی، ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری شد، در انتخابات نهایی نیز پیروز خواهد بود.
کارگردان فیلم های «بولینگ برای کلمباین»، «فارنهایت 9/11» و «بعدا به کجا حمله کنیم»، گفت: باید با کمال تاسف و ناراحتی در اینجا بگویم که به نظر من ترامپ پیروز خواهد شد.
وی افزود: در روز برگزاری انتخابات، رای دهندگان مرد سفید پوست خشمگین آمریکا که بالای 35 سن دارند و تنها 19 درصد رای دهندگان را تشکیل می دهند، اما تعداد آنها 40 میلیون نفر است با تعصب و هیجان برای رای دادن حضور خواهند یافت.

به گفته مور، ترامپ می داند که چگونه یک جمعیت ساکت را با مهارت اداره کند. وی آن قدری که ظاهرا به نظر می رسد احمق و نادان نیست و باید وی را جدی بگیریم.
مورد افزود: وی در باره چگونگی استفاده از تبلیغات آگاهی دارد و راهی که وی این کار می کند، به قدری زیرکانه است که همان طور که تاکنون پیشرفت کرده است، به موفقیت ادامه خواهد داد.
مور در پایگاه اینترنتی خود با عنوان پنج علتی که ترامپ پیروز خواهد شد، نوشته است: دونالد جی ترامپ در نوامبر پیروز خواهد شد و این دلقک نیمه وقت، خطرناک، عامی، تاسف آور و جامعه ستیز تمام وقت، رئیس جمهوری بعدی ما خواهد بود. من از اینکه حامل و ناقل خبرهای بد باشم، متنفرم، اما تصور می کنم اگر اوضاع این گونه پیش برود، ترامپ پیروز خواهد شد.

وی افزود: اگر تصور می کنید که کلینتون با حقایق، هوشمندی و منطق پیروز خواهد شد، مسلما نتایج 56 رای گیری مقدماتی و هیات های حزبی را که 16 نامزد جمهوری خواه در آن ها تلاش کردند و به هر اقدامی دست زدند و هیچ یک نتوانستند این نیروی مخرب را متوقف کنند، نادیده گرفته اید.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2016 (آبان 1395) برگزار شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
پيروزي ترامپ برخلاف انتظارات نيست ،كاملاً مشخص است ،ترامپ به عنوان يك مدير اقتصادي مؤفق مطرح است ،در حالي كه كلينتون يك مدير سياسي با سياست هاي شكست خورده است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
در مورد نظر مایکل مور بحث نیست.ولی ایا میکل مور که خیلی راحت دیگران دلقک و سایر القاب زشت می نامد نامیدن این القاب رو در مورد خودش هم تحمل می کند!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین