کد خبر: ۳۸۴۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

متهم عکس‌های دختر جوان را به تصاویر مستهجن تغییر می‌داد و منتشر می‌کرد

فردی که با سوءاستفاده از تصاویر موجود در پروفایل شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرام دختری جوان، اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ «سیدموسی حسینی»،‌ رئیس‌پلیس فتای فارس، دراین‌باره توضیح داد: «دختری جوان در شیراز در شکایتی توضیح داد افرادی با تماس‌های مکرر و ارسال پیامک‌های غیراخلاقی باعث سلب آرامش او و خانواده‌اش می‌شدند تا اینکه او متوجه شد افراد مزاحم از طریق یک کانال غیراخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی او می‌کنند.

به گزارش شرق، رئیس‌پلیس فتای فارس درادامه گفت: شاکی در اظهارات خود توضیح داد همه این تصاویر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بود که با تغییراتی به تصاویر غیراخلاقی مستهجن تبدیل شده است و در این‌راستا به کسی هم مظنون نیست.

رئیس‌پلیس فتای استان فارس اظهار کرد: با تشکیل پرونده، مأموران اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند و موفق به شناسایی و دستگیری متهم که دختری جوان و از دوستان شاکی بود، شدند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها بیان کرد به دلیل خصومت شخصی‌ای که با شاکی داشت، دست به این عمل مجرمانه زده است و گمان نمی‌کرد شناسایی شود.
رئیس‌پلیس فتای استان فارس با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی مکانی امن و مناسب برای نگهداری عکس‌های شخصی و خانوادگی افراد نیست، از شهروندان درخواست کرد: در این زمینه هوشیار باشند و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و از انتشار اطلاعات محرمانه خود در این شبکه‌ها اجتناب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین