کد خبر: ۳۸۴۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

استقبال رییس کمیسیون اقتصادی از انتصاب مدیر عامل جدید بانک صادرات

بازه زمانی محدودی که برای جایگزینی شماری از مدیران اقتصادی کنار رفته از مصادر بنگاه های اقتصادی وجود داشت، این دغدغه را ایجاد کرده بود که ممکن است در فرایند جابجایی ها، دقت فدای سرعت گردیده و افرادی به کار گمارده شوند که از تجربه و تخصص لازم بی بهره باشند.
آفتاب‌‌نیوز : رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استقبال رییس کمیسیون اقتصادی از انتصاب مدیر عامل جدید بانک صادراتبا استقبال از انتصاب زراعتی به عنوان مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: در مقوله حقوق های نامتعارف، عملکرد تیم اقتصادی دولت و شخص رییس جمهور  در خور تحسین است .

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اعتدال، افزود: دولت با ورود به موقع و انتصاب مديران جديد به جاي مديراني که شائبه دريافت حقوق زياد در مورد آنها وجود داشت، عزم راسخ خود را در خصوص مقابله با سو جريان ها،  به ویژه  مقابله بامظاهر فساد اقتصادی  به منصه ظهور درآورد.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: بازه زمانی محدودی که برای جایگزینی شماری از مدیران اقتصادی کنار رفته  از مصادر  بنگاه های اقتصادی وجود داشت، این دغدغه  را ایجاد کرده بود که ممکن است در فرایند جابجایی ها، دقت فدای سرعت گردیده  و افرادی به کار گمارده شوند که از تجربه و تخصص لازم  بی بهره باشند.

این نماینده شاخص اصولگرای مجلس دهم خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت موجود و قرائن حاکی از این واقعیت است  که به علت دقت نظر دولت و مجموعه های ذیربط برای تعیین جانشین افراد مستعفی یا معزول، برآیند گزینش و چینش مدیران ارشد جدید اقتصادی  مثبت  است زیرا مدیران جایگزین شده دارای وجاهت، تجربه و توان مدیریتی مناسبی می باشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حسن استقبال از انتصاب زراعتی به عنوان سکاندار بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تصریح کرد: مدیر عامل  جدید این بانک از تجربیات خوبی در حوزه اقتصادی، پولی و مالی برخوردار است  و بی تردید در مدت تصدی این مسئولیت مهم می تواند منشا اثر و نقش آفرین در توسعه این بانک باشد.

پورابراهیمی اظهار امیدواری کرد در این دوره مدیریتی به موضوع اقتصاد مقاومتی، افزایش بهره وری و ارتقای کیفی خدمات نوین الکترونیکی  و استفاده از نیروهای خدوم، متعهد و کارآمد  با هدف اعتلای اقتصاد ملی بیش از پیش توجه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین