کد خبر: ۳۸۴۱۷۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
آخرین پست اینستاگرامی بهادر مولایی؛"یا میمانم یا میروم"!

رای‌مخفی، قهرمان‌ را زمین‌گیر کرد/عمر ورزشی بهادرمولایی تمام‌شد؟

بهادر مولایی در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشته بود "یا میمانم یا میروم". او از کاروان وزنه برداری در المپیک جا ماند اما از سانحه تصادفی سنگین جان سالم به در برد.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفته گذشته جلسه شورای فنی وزنه برداری تشکیل شد و قرار بود از بین علی هاشمی، محمدرضا براری و بهادر مولایی یک نفر از ترکیب تیم ملی خط بخورد و به المپیک اعزام نشود. بعد از این جلسه اعضای شورای فنی تصمیم گرفتند که بهادر مولایی را از ترکیب تیم خط بزنند و به جای او علی هاشمی و محمد رضا براری را به ریو اعزام کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بهادر پس از اینکه شنید از ترکیب تیم ملی خط خورده است از نظر روحی به شدت بهم ریخت و به خانواده اش اصرار کرد که شبانه به سمت شمال حرکت کنند.

روحیه خراب این ورزشکار حتی موجب می شود تا برخی چهره های وزنه برداری تلفنی در صدد آرام کردن او و انصرافش از سفر شبانه برآیند اما بهادر مولایی اصرار داشت که باید هر چه زودتر به شمال برود. غافل از اینکه نمی دانست در 20 کیلومتری جاده هزار تصادفی دلخراش در انتظار اوست. تصادفی که منجر به یک فوتی شد و عمر ورزشی بهادر مولایی را هم به اما و اگر کشاند. متاسفانه بهادر به شدت آسیب دیده است و معلوم نیست بتواند در آینده به دنیای وزنه برداری برگردد یا خیر.

رای مخفی شورای فنی، قهرمان وزنه‌برداری را زمین‌گیر کرد؛ عمر ورزشی بهادر مولایی تمام شد؟

پس از این اتفاق دلخراش بهادر مولایی به همراه بستگانش به بیمارستان منتقل می شوند. استخوان پای چپ مولایی در رفته بود و بلافاصله بعد از اینکه به بیمارستان رسید، مورد عمل جراحی قرار گرفت. مولایی همچنین دچار پارگی آرنج و دست و صورت شده بود که همگی آنها مداوا شدند. اما مصدومیت بهادر به همینجا ختم نشد و در حال حاضر مشکل اصلی او شکستگی خطی در ناحیه لگن است.

بهادر مولایی پس از اینکه به هوش آمد در اولین اظهاراتش از وزنه برداری گفت و از این که به گفته خودش با بی عدالتی کامل کنار گذاشته شد. او در اولین صحبت هایش عنوان کرده بود: «در اردوی کلاچای رکوردگیری انجام شد و گفته بودند رکوردگیری در این اردو بیشترین تاثیر را در انتخاب نفرات المپیکی دارد. من هم وزنه زدم، اما هاشمی اوت کرد و باید خط می‌خورد، اما نخورد. باز هم روز چهارشنبه او را در رکوردگیری شرکت دادند، اما باز هم وزنه زد و خراب کرد با این وجود دوباره او را نگه داشتند و مرا حذف کردند."

داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت بهادر مولایی به آنا گفت: «‌شنبه شب به درخواست فدراسیون او به بیمارستانی در تهران منتقل شد و امروز هم تحت جراحی قرار می گیرد. متاسفانه بهادر از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است و خیلی زود باید تحت درمان قرار بگیرد. »

وی همچنین به کادر پزشکی مولایی اشاره کرد و گفت: «دکتر کیهانی مسئولیت درمان بهادر را برعهده گرفته است و قرار است امروز هم او را جراحی کند. خوشبختانه تیم پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری لازم را با ما داشتند و شرایط بسیار خوبی هم برای بهادر فراهم کردند. امیدوارم روند درمانی بهادر مولایی به خوبی انجام شود و این ورزشکار دوباره به دنیای وزنه برداری برگردد.»

اینکه ورزشکاری با وجود همه فشارها و تمرینات از ترکیب تیم ملی خط بخورد موضوع جدیدی نیست اما مهمترین موضوع این است که بهادر مولایی که به قول خودش تمرینات سخت و فشرده را تحمل می کرد تا به این امید که به المپیک برسد طبق چه معیاری کنار گذاشته شد؟ چرا شورای فنی ضعف های این ورزشکار را به او نگفتند که حالا باید با این وضعیت روبه رو شود. شورای فنی طبق چه معیاری وزنه برداران را انتخاب کرده است و چرا باید رای اعضای شورا مخفی باشد. مگر نه اینکه هر ورزشکار باید از نقاط ضعفش اطلاع داشته باشد؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
1
13
واي به حال ما ملت تا از جايي شكست ميخوريم از كوره در ميريم و اين حوادث نا گوار را براي خود و مسافران از همه جي بيخبر بوجود مياوريم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
3
4
یه نکته بگم؟
دیشب رامبد جوان در خندوانه بهادر مولایی رو نمی شناخت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
خب كه چي؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
1
این مشکلی که افراد در مقام قضاوت حاضر به ارائه دلیل نیستند، متاسفانه در مشاغل مختلف به وفور دیده می شه. استادی که دلیل برای نمره به دانشجو نمی ده، پزشکی که در مورد تشخیص و درمانش توضیح کافی به مریض نمی ده و ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
این مشکلی که افراد در مقام قضاوت حاضر به ارائه دلیل نیستند، متاسفانه در مشاغل مختلف به وفور دیده می شه. استادی که دلیل برای نمره به دانشجو نمی ده، پزشکی که در مورد تشخیص و درمانش توضیح کافی به مریض نمی ده و ...
مجيد عابديني
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
با سلام . وقتي بحث راي مخفي به ميون اومد مطمين باشين نتيجه راي گيري از قبل مشخص شده ... اصولا تو هر كار مخفيي يه كار ضد اخلاقي و گناه وجود داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
در ایران باخت همیشه یا تقصیر داوره یا به علت کج بودن زمینه و بعدش بهم ریختگی اعصاب و خوابالودگی(عجب اعصاب بهم ریخته ای که باعث خواب شده)و بقیه قضایا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین