کد خبر: ۳۸۴۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

نماینده مجلس: دستاورد دولت در افتتاح طرح های درمانی در40 سال گذشته بی سابقه است

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس با تقدیر از اقدام وزارت بهداشت برای بهره برداری بیش از 2 هزار تخت بیمارستانی در کشور و افتتاح طرح های درمانی در استان البرز، گفت: این اقدام دستاورد بزرگی از دولت یازدهم و در 40 سال گذشته بی سابقه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، محمدجواد کولیوند روز دوشنبه در نشست شورای اداری البرز که با حضور مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور درحال برگزاری است، افزود: یک واقعه بزرگ افتتاح بیمارستان ها، توسعه آنها و تحول در بخش درمان بود که به مسئولان و مدیران استان در این باره تبریک می گویم.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت با 200 میلیارد تومان در البرز رقم خورد؛ ابزارهای متعدد به کار آمد تا وزارت بهداشت برای سفر هیات دولت هم 520 تخت بیمارستانی پیش بینی شده داشته باشد که در 40سال گذشته بی سابقه بوده است.
نماینده کرج خاطرنشان کرد: در یک سال 2 هزار تخت بیمادرستانی در کل کشور افتتاح شده که باید از این بابت به دولت یازدهم تبریک گفت.
کولیوند گفت: باید از آموزش و پرورش هم قدردانی کرد که هزار کلاس درس ساخته شده ولی خودش را نشان نمی دهد. در یک سال هزار کلاس آماده شده بحثی که از معاونت های استاندار در اقتصاد مقاومتی وقت گذاشتند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بر اساس گزارش ها، البرز چهارمین استان کشور در بحث اقتصاد مقاومتی است. برق، ورزش و صنعت و معدن و بخش های دیگر اقدامات خوبی شده اما هنوز واگذاری آنها سست است که باید تلاش های بیشتری صورت گیرد. اثرات توجه به سرمایه گذاران بسیار خوب بوده باید اقدام دستگاه قضایی که کمیته حمایت از سرمایه گذاری را در البرز ایجاد کرده الگویی برای کشور بشود.

وی ادامه داد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دستگاه هایی که مشکل دارند بررسی شده و تعیین تکلیف می شود که در جذب سرمایه گذاران تاثیرگذار است.
کولیوند افزود: حفظ وضعیت موجود مهم است اما باید آن را ارتقا داد. در وضع موجود کار و قوانین، استاندارد محیط زیست آب باید وضع موجود را حفظ کرد.
این نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت برگزاری انتخابات الکترونیک، اظهار داشت: دنیا در این خصوص مشکل را حل کرده است. در دو فرآیند در کل انتخابات گیر داریم به جز شمارش آرا و تجمیع آن، در سرصندوق که اگر سخت افزار و نرم افزار آن فراهم بشود، مشکل حل است.

این نماینده مجلس ادامه داد: سه جلسه با شورای نگهبان برگزار کردیم که یک نظارت بر انتخابات را به شورا بدهیم و چهار انتخابات در اختیار شورای نگهبان باشد که پذیرفته نشد.
کولیوند گفت: اگر از مجلس شورای اسلامی 100هزار نفر را به عنوان ناظر بیاوریم چه اتفاقی می افتد؟ نمایندگان معتمدان هستند رقم 18میلیارد تومانی بابت نظارت می دهیم که باید فکری کرد. یک هزار و 239 شهر و 35هزار روستا داریم که 100هزار ناظر می خواهد.
وی ادامه داد: دبیرخانه در مجلس راه اندازی شده کارها را داریم جلو می بریم. باید به اجبار به سمت انتخابات الکترونیکی رفت ما هم کمک می کنیم آزمایش نرم و سخت افزار صورت گرفته است. در بخش انتخابات شوراها هم آمادگی داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین