کد خبر: ۳۸۴۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
وزیر دفاع:

هیچ کشوری نمی‌تواند برای برنامه موشکی ایران تصمیم بگیرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: برنامه موشکی ایران به آمریکا و دیگر کشورها ارتباط ندارد و هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی جمهوری اسلامی تصمیم گیری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین دهقان روز دوشنبه برای حضور در یادواره شهدای سه شهرستان نهاوند، تویسرکان و همدان به استان همدان سفر کرده است، هیچ کشوری نمی‌تواند برای برنامه موشکی ایران تصمیم بگیرداظهار کرد: بحث برجام و قطعنامه 2231 امروز مبنای اقدامات ظاهری برخی کشورها قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در آن‌جا هیچ تعهدی و هیچ پذیرشی حتی مشروط اعلام نشده که مبنای آن توقف برنامه دفاعی ایران باشد؛ بنابراین بحث موشکی ایران بهانه‌جویی‌هایی است که آن‌ها انجام می دهند که هدف‌شان تبلیغ در حوزه داخلی با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: همچنین بهانه‌جویی‌های این کشورها پاسخی به خواسته دولت های مرتجع عرب به سرکردگی عربستان و رژیم صهیونیستی است.

وزیر دفاع با بیان این‌که «کشورهای مختلف در طول زمان تجربه کردند که ملت ایران هر آن‌چه که منافع‌اش اقتضا کند آن را عمل می‌کند و بابت آن هم هزینه‌های لازم را متحمل می‌شود»، گفت: در تمامی دنیا این را می‌دانند و تجربه کرده‌اند که طرف پیروز همواره ملت ایران بوده است.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: نظام اسلامی تعیین کننده امنیت و منافع ملی است و در زمینه نحوه دفاع از امنیت ملی نظام تصمیم می گیرد لذا آنچه اقتضا کند متناسب با تهدید متحمل تهیه کرده و محدودیت نیز قائل نیستیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
ای روزگار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین