کد خبر: ۳۸۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

حاشیه‌های بازی استقلال - نفت/نکونام آمد/ ممانعت از ورود هوادار جانباز پرسپولیس به ورزشگاه آزادی

چندین هوادار استقلال و جانباز دفاع مقدس که از هواداران پرسپولیس است، نتوانستند با وجود پافشاری روی درخواست، بازی استقلال و نفت را از نزدیک تماشا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و نفت تهران از هفته نخست رقابت های لیگ برتر با برتری یک گله استقلال به پایان رسید.

- پیش از آغاز این دیدار برخورد گرمی میان کادرفنی و بازیکنان دو تیم برقرار شد. ابتدا کادرفنی استقلال به همراه چند بازیکن مثل امین حاج محمدی، فرشید باقری و علی قربانی به سمت نیمکت نفت رفتند و بعد از آن همه بازیکنان نفت به سمت منصوریان رفتند و از او برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

- علیرضا منصوریان پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های نفت داشت و در آن سوی علی دایی هم با رفتن به سمت نصرالله عبداللهی با او دقایقی صحبت کرد.

- منصور پورحیدری که از اواسط فصل گذشته به دلیل بیماری روی نیمکت استقلال ننشسته بود، در این دیدار روی نیمکت آبی ها قرار گرفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد.

- مارکار آقاجانیان از کسانی بود که این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

- چیزی کمتر از 40 هوادار استقلال در مقابل ورودی های ورزشگاه قرار گرفتند و خواهان تماشای این بازی از نزدیک بودند که با توجه به منع قانونی، نتوانستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. یکی از تماشاگران مشهور که نتوانست بازی را ببیند موسی سلامت جانباز مشهوری است که از هواداران پرسپولیس است و احتمالا می خواست برای حمایت از علی دایی این بازی را از نزدیک ببیند.

- رابسون و مهدی رحمتی این بازی را از روی جایگاه ویژه تماشا کردند.

- تعداد قابل توجهی بنر درباره انتقال خون به مناسب این هفته در ورزشگاه آزادی قرار دارد.

- در ابتدای این دیدار چند کودک با لباس های مربوط به تیم نفت در جایگاه ویژه نشسته بودند که بعد از دقایقی جای خود را تغییر دادند و با هدایت مسئولان به جای دیگری رفتند.

- درحالی که این دیدار در جریان بود، چند کارگر در حال نصب صندلی های طبقه دوم ورزشگاه آزادی بودند. تقریبا نیمی از صندلی های طبقه دوم ورزشگاه آزادی در حال حاضر نصب شده است.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در بین دو نیمه به ورزشگاه آمد و با استقبال غلامپور مربی دروازه‌بان‌های نفت قرار گرفت. قرار است باشگاه نفت از نکونام تقدیر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین