کد خبر: ۳۸۴۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

نکونام: از باشگاه نفت و دایی ممنونم/ وقتی از استقلال رفتم انتظاراتم را هم بردم

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: همینقدر که باشگاه نفت و علی دایی به یاد من بودند برایم کافی است.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد نکونام درباره اینکه مراسم نه چندان پرزرق و برقی برای او از سوی باشگاه نفت برگزار شد گفت: این موارد برای من مهم نیست و همین قدر که باشگاه نفت و آقای دایی زحمت کشیدند و از من دعوت کردند برایم ارزشمند است. من به خاطر دعوت آقای دایی تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه نفت نخستین باشگاه حرفه‌ای‌اش محسوب می‌شود گفت: فوتبالم را از این باشگاه آغاز کردم و تشکر می کنم که به یاد من بودند و پس از تماسی که با من داشتند من دعوت آنها را به دیده منت قبول کردم. نفت تماشاگری ندارد اما به خاطر علی دایی و باشگاه نفت به ورزشگاه آمدم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا باشگاه استقلال هم دعوتی از او برای حضور در ورزشگاه انجام داد، گفت: خیر فقط باشگاه نفت و آقای دایی از من برای حضور در این بازی دعوت کردند.

نکونام در واکنش به اینکه آیا انتظاری از باشگاه استقلال دارد، تاکید کرد: موقعی که از استقلال رفتم تمام انتظاراتم را هم با خودم بردم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره وضعیت کنونی تیم ملی چیست و آیا قرار است به کادر فنی این تیم اضافه شود اظهار کرد: درباره تیم ملی بحثی ندارم چرا که نه عضو تیم ملی هستم و نه سمتی در این تیم دارم. هر موقع در تیم ملی سمت گرفتم درباره آن صحبت می کنم.

نکونام درباره دعوت دایی گفت: دایی هم بازی سابق من بوده و مدتی هم به عنوان مربی زیر نظر او فعالیت می کردم. دایی اسطوره فوتبال کشور است و خوشحالم که به درخواست او در ورزشگاه حاضر شدم.

او درباره اینکه آیا فرد دیگری هم به جز دایی با او برای حضور در ورزشگاه تماس گرفته گفت: هیچ کس دیگری از من برای حضور در ورزشگاه دعوت نکرد.

به گزارش ایسنا، کاپیتان سابق استقلال درباره عدم حضور هواداران استقلال در ورزشگاه به دلیل محرومیت گفت: جای هواداران استقلال خالی است.

او در پاسخ به این سوال که دوست داشتی در استقلال بازی می‌کردی؟ گفت: من از فوتبال خداحافظی کرده‌ام و بازی نمی‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین