کد خبر: ۳۸۴۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

توضیح درباره حرف‌های قاضی سراج

دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این مطلب که رسانه‌های منصوب به دولت حرف‌های قاضی سراج را تحریف کرده‌اند گفت: این موضوع را پیگیری حقوقی خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حسین صیرفی، دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درخصوص برخی خبر‌ها و نقل قول‌های مطرح شده از سوی قاضی سراج و نام بردن وی از زریبافان در پرونده بانک دی گفت: این موضوع به شدت تکذیب می‌شود و باید گفت این نقل‌ قول‌ها صحت ندارد.

وی افزود: رسانه ها بالاخص رسانه هایی که داعیه کار حرفه ای دارند باید اخلاق حرفه ای رسانه را رعایت کرده و در نقل قول از مسئولان رعایت امانتداری را داشته باشند نه آنکه نظیر برخی رسانه‌های منصوب به دولت اطلاعات اشتباه را به مخاطبان القا کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان بازرسی گفت: در صحبتی که با قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور داشتم، وی ضمن تکذیب نقل قول مطرح شده در برخی رسانه های دولتی عنوان کردند سازمان بازرسی نسبت به اینگونه شایعه پراکنی ها چون پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است واکنش نشان خواهد داد و ما حق برخورد قضایی با این خبرگزاری و رسانه های شایعه پراکن را برخود محفوظ می‌دانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
1
با با مگه می تونن از دولت پاکدستان تاریخ نامی ببرند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین