کد خبر: ۳۸۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

آقای بلوند! با خودت چه کردی پسر؟

فوتبال در بین بازیکنان فقط به نوع بازی و تکنیک‌های فردی معطوف نمی‌شود. بعضی بازیکنان برای اینکه وسط مستطیل سبز جذاب‌تر به نظر برسند، فقط به این فکر نیستند که حتماً دارای تکنیک خارق‌‌العاده‌ای باشند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه خبرورزشی، در طول تاریخ کم نبودند بازیکنانی که سبک بازی‌شان به هیچ‌وجه در دل هواداران جای نداشت اما ظاهرشان به شدت دلبری می‌کرد و به خاطر همان ظاهر تا سال‌های سال در یادها ماندند. اگر برای یک فوتبالیست چگونگی بازی کردنش مهم است، ظاهرش هم به همان اندازه اهمیت دارد. ظاهری که بیشتر به مدل مو مربوط می‌شود و این مدل مو هرقدر خاص‌تر باشد، بیشتر به چشم می‌‌آید. این بار نوبت لیونل مسی است که نه فقط با هنر ساق‌هایش، بلکه با ظاهر جدیدش جلب توجه کند.

آنتونیا فضای مجازی را منفجر کرد

ماجرا از جایی آغاز شد که آنتونیا همسر لیونل مسی عکسی از ستاره آرژانتینی با مدل موی جدیدش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. عکسی که با واکنش دوستداران فوتبال روبه‌رو و به سرعت در فضای مجازی پخش شد. دلیل واکنش کاربران هم رنگ موی لئو بود.

بلوند با ریشه‌های تیره

مسی که چند وقت پیش با ریش گذاشتنش چهره‌‌اش را تغییر داده بود، این بار به خاطر رنگ موی جدیدش در رأس اخبار قرار گرفت. مسی تصمیم گرفت موهایش را بلوند کند اما او فقط به همین اکتفا نکرد و ریشه موهایش را به رنگ تیره درآورد تا بیشتر جلب توجه کند. لیونل برای اینکه موهایش را به این شکل دربیاورد، زمان زیادی را صرف کرده است. او ابتدا موهایش را دکلره کرده تا به صورت کامل بلوند شود، سپس مجدداً روی ریشه‌هایش رنگ گذاشته تا تیره شود. به نظر می‌رسد آنتونیا از اول تا آخر کار کنار مسی بوده و با مشاوره‌های او بوده که مسی چنین رنگی را روی سرش گذاشته است.

به رنگ رمزی، نصری و جونز

این فقط مسی نیست که موهایش را بلوند کرده است. در بین بازیکنان فعلی هستند کسانی که رنگ موهای‌شان شبیه مسی است. آرون رمزی بازیکن تیم ملی ولز و باشگاه آرسنال سردمدار این قضیه است. آرون علاقه زیادی به رنگ بلوند دارد که البته این رنگ به او می‌‌آید. فیل جونز مدافع منچستریونایتد هم مدتی است رنگ بلوند با ریشه‌های تیره را روی سرش گذاشته است. سمیر نصری فرانسوی هم موهایش بلوند کامل است. ماروان فلینی هافبک بلژیکی منچستریونایتد هم با تغییر رنگ موی خود در جام ملت‌های اروپا حاضر شد. لیونل مسی با این کار به جمع این بازیکنان پیوست تا تعداد بلوندهای معروف مستطیل سبز رو به افزایش باشد.

واکنش‌های مجازی
کاربران شبکه‌های اجتماعی هم خیلی زود روی این سوژه جذاب مانور دادند. یکی از کاربران عکس مورینیو را کنار مسی گذاشته و نوشته مسی از اسطوره خود الگوبرداری کرده. یکی دیگر عکس قبلی و جدید مسی را کنار هم گذاشته، گفته «خدای من، با خودت چه کردی پسر؟» بعضی هم مسی را کنار فیل جونز گذاشته‌اند و او را الگوی لئو معرفی کرده‌اند. عده‌ای از طرفداران رئال هم عکس مسی را با ویدئوی خنده دسته‌جمعی بازیکنان رئال از جمله مارسلو و رونالدو میکس کرده‌اند.

مسی متفاوت با رونالدو

مقایسه مسی و رونالدو فقط به زمین فوتبال مربوط نمی‌شود و بیرون از آن هم در جریان است. یکی از تفاوت‌های این دو مربوط به ظاهرشان است. کریس با اینکه از بدن خوبی برخوردار است اما کوچکترین خالکوبی روی بدنش ندارد اما مسی علاقه زیادی به خالکوبی دارد و در سال‌های اخیر این علاقه‌مندی خود را به رخ کشیده. از نظر رنگ مو هم رونالدو تا حالا تغییر چندانی نداشته اما مسی این بار به طور کلی متحول شده. لئو که تابستان چندان خوبی را پشت ‌سر نگذاشت، بعد از ماجراهای مربوط به مقصر شناخته شدن در پرونده مالیاتی و همچنین اعلام خداحافظی از تیم ملی آرژانتین، به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته حال و هوای خود را با مدل و رنگ موی جدید تغییر دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمودرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
منظورت از بلوند همون نقره ای ه دیگه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین