کد خبر: ۳۸۴۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

لبخند قاتل ژاپنی به دوربین های خبرنگاران +عکس

این قاتل ژاپنی پیش از حمله در نامه ای که به رییس پارلمان ژاپن داده بود معلولان و افراد پیر و ناتوان را سربار و سبب ناخشنودی جامعه توصیف کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : "ساتوشی اوئماتسو " قاتل 26 ساله ژاپنی امروز (چهارشنبه) به هنگام انتقال با ون پلیس به دادگاه برای بازجویی، به دوربین خبرنگاران مستقر در محل لبخند زد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ، پلیس صورت این مرد ژاپنی را به هنگام انتقال به ون پوشانده بود اما هنگامی که او در ون نشست پلیس صورت او را باز کرد و در این هنگام اوئماتسو از داخل ون به دوربین خبرنگاران مستقر در محل لبخند زد.

اوئماتسو نیمه شب دوشنبه با حمله به یک مرکز نگهداری معلولان و ناتوانان  در شهر کوچک " ساگا میهارا " در حومه توکیو، 19 نفر را با چاقو به قتل رسانده است. او 26 نفر دیگر را نیز به شدت زخمی کرده است که حال 13 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

لبخند قاتل ژاپنی به دوربین های خبرنگاران در ون پلیس

لبخند قاتل ژاپنی به دوربین های خبرنگاران +عکس

او سپس خود را تسلیم پلیس کرده است.اوئماتسو پس از تسلیم خود به پلیس گفته است که افراد پیر و ناتوان باید از بین بروند.

اوئماتسو یکی از کارمندان سابق مرکز نگهداری افراد پیر و ناتوان بوده است. او در ماه فوریه گذشته و پس از اینکه به همکارانش گفته بود تمایل دارد که پیرها و افراد ناتوان را بکشد، از مرکز اخراج شده بود.

او سپس در ماه فوریه گذشته به صورت اجباری به بیمارستان روانی منتقل شده بود اما پرشک آن بیمارستان پس از گذشت 12 روز از بستری شدن اوئماتسو، با تشخیص اینکه او فرد خطرناکی برای جامعه نیست او را مرخص کرده بود.

برخی رسانه های ژاپنی خواستار تعقیب قضایی پزشک معالج اوئماتسو شده اند.

اوئماتسو همچنین پیش از ارتکاب قتل ، با تسلیم نامه ای به رییس پارلمان ژاپن از قصد خود برای کشتن افراد معلول و پیر خبر داده بود. او در آن نامه متذکر شده بود که این قبیل افراد سربار جامعه بوده و سبب افسردگی و ناخشنودی جامعه می شوند.

پلیس ژاپن روز چهارشنبه خانه اوئماتسو را مورد تفتیش قرار داد.

اوئماتسو شدید ترین جنایت قتل در ژاپن را پس از جنگ دوم جهانی مرتکب شده است. جنایت اخیر در ژاپن از سال 1938 بدین سو سابقه نداشته است. در سال 1938 یک مرد ژاپنی مسلح به تبر و شمشیر و تفنگ با حمله به مردم 30 نفر را کشته بود.

ژاپن در میان کشورهای توسعه یافته کمترین میزان جرم و جنایت را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
1
2
اينو بايد با همون چاقو و به تعداد ضربه هايي كه زده مجازاتش كنند. بعد مرده اش رو خواستند اعدام كنند يا جلوي گرگها بندازند يا تو بیدازن يا . . . . .
lhkd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
1
جالبه اينجور اتفاقات قدرت تخيل ما ايرانيها رو خيلي عالي به كار ميندازه و سعي ميكنيم كه عجيب ترين مجازات ها رو پيشنهاد كنيم غافل از اينكه خشونت به هر صورت قانوني يا غير قانوني باعث ترويج قساوت قلب در جامعه ميشود . وانگهي يارو رسما مريضه حالا كشتنش چه عادي يا به فجيع ترين وضع پاك كردن صورت مسئله اس .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین