کد خبر: ۳۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس مطرح کرد

روحانی کاندیدای اصلاحات در انتخابات 96

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ احتمالاً در اولین برنامه کاری این فراکسیون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی سال آینده اظهار کرد: به هر حال جریان اصلاح‌طلب به دنبال یک فرد اصلاح‌طلب است و در حال حاضر هم کاندیدایی غیر از روحانی ندارد، در واقع کاندیدای جریان اصلاح‌طلب آقای روحانی است.

وی افزود: باید مجلس و دولت بجنبند وضع اقتصادی دولت و مردم خوب شود و تحولی در زمینه اقتصادی برای مردم ایجاد شود تا در وضعیت معیشتی‌شان بهبود حاصل شود و همان‌طور که رهبری هم فرمودند به اقتصاد باید توجه شود و اهتمام جدی داشته باشیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان کرد: اما برای اینکه در انتخابات پیروزی را به دست آوریم باید وحدت و انسجام همگانی داشته باشیم و همه نمایندگان در نقاط مختلف کشور و حتی نمایندگان ادوار حول محور اصلاح‌طلبی جمع شده و تلاش گسترده‌ای را در این زمینه داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به تأثیرگذاری فراکسیون امید در انتخابات، گفت: با توجه به تعیین اعضای هیأت رئیسه فراکسیون، احتمال می‌رود که در اولین برنامه فراکسیون، انتخابات شوراها و نیز انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد.

قمی در ادامه اظهار کرد: البته باید در نظر داشته باشیم که جریان رقیب اعم از همه احزاب و حتی اصولگرایان در رابطه با انتخابات رئیس جمهوری حتماً در صحنه خواهند بود.

وی در پایان یادآور شد: اما به مردم توصیه می‌کنیم که یادشان نرود که در هشت سال گذشته چه به روز مردم آمده دقت داشته و حواسشان جمع باشد و در انتخابات پرشور و شعف شرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین