کد خبر: ۳۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

رکورد تولید خودرو آریو شکسته شد

معاون برنامه ریزی بن رو گفت: رکورد تولید روزانه خودروی سواری آریو با تولید 50 دستگاه در روز در هفته گذشته شکسته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
داریوش ضیاء معاون برنامه ریزی شرکت بن رو اعلام کرد: رکورد تولید روزانه خودروی سواری آریو با تولید 50 دستگاه در هفته گذشته شکسته شد.

ضیاء تصریح کرد:  شرکت خودرو سازی بن رو با برخورداری از نیروی کار متخصص و پتانسیل های موجود درصورت تامین قطعات ، آمادگی لازم برای تولید بیشتر محصولات را دارد.

معاون برنامه ریزی بن رو یادآور شد:پیش بینی میشود با افزایش ورود پک های CKD آریو از شهریورماه سال جاری به رکوردهای تولیدی هفتگی و ماهیانه هم دست یابیم.

گفتنی است خودرو آریو از لحاظ کیفی، فنی و اقتصادی در سطح مطلوب قراردارد که از مولفه های مناسبی برای  استفاده در ناوگان حمل و نقل شهری برخوردار است و با توجه به  این ویژگی ها  با استقبال سازمان تاکسی رانی کشور  مواجه شده و بر اساس یک تفاهم نامه برای خدمات دهی هرچه بهتر به هموطنان در اختیار رانندگان تاکسی  قرار گرفته است.

به گزارش سایپا نیوز؛ آریو محصولی است که در سال 2012 معرفی شده و بر اساس نسل دوم تویوتا Allion طراحی شده است و از طراحی خارجی و داخلی نسبتا مطلوبی بهره می برد.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور 1.6 لیتری 16سوپاپ با تکنولوژی VVT اشاره کرد و این خودرو 122 اسب بخار نیرو تولید می‌کند که یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته تیپ ترونیک نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین