کد خبر: ۳۸۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

روز دوم رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان/ نماینده ایران به مدال نرسید

روز دوم رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان به میزبانی ایران برگزار شد و نماینده ایران از کسب مدال باز ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
روز دوم رقابت‌های اسکی چمن جوانان جهان با انجام رقابت SG و اسلالوم برگزار شد. نیما بها، اسکی‌باز ایرانی با اختلافی اندک نسبت به رقبای اروپایی خود از کسب مدال باز ماند و چهارم شد.

در رقابت‌های مردان، مارتین بارتک، اسکی‌باز اهل جمهوری چک و مارسل نپ اسکی‌باز آلمانی مقام‌های اول و دوم روز گذشته خود را تکرار کردند و عنوان سومی به ادوارد نرد از سوئد رسید.

نفرات برتر بخش مردان در روز دوم:

1- مارتین بارتک (جمهوری چک) با زمان 49.26 ثانیه

2- مارسل نپ (آلمان) با زمان 49.91 ثانیه

3- ادوارد نرد (سوئد) با زمان 50.57 ثانیه

4- نیما بها (ایران) با زمان 51.67 ثانیه

به گزارش ایسنا، همچنین در این رقابت‌ها در بخش زنان کوتزوا مگدونلا از جمهوری چک به مقام اول، کریستین هت فلیش دوم و مینوری تامورا از ژاپن در رده سوم قرار گرفت.

نفرات برتر بخش زنان در روز دوم:

1- کوتزوا مگدونلا (جمهوری چک) با زمان 52.88

2- کریستین هت فلیش (اتریش) با زمان 53.51

3- مینوری تامورا (ژاپن) با زمان 53.57

اسکی‌بازان چک و اتریش در روز نخست رقابت‌های سوپر کامبینیشن اسکی چمن به ترتیب در دو بخش مردان و زنان طلایی شدند.

در اولین روز این رویدادها نیز در بخش مردان بارتک از جمهوری چک هم در مانش اول بهترین عملکرد را بر جای گذاشت و هم در مانش اسلالوم با زمان 52.64 ثانیه بهترین عملکرد را داشت و به مقام نخست دست یافت. پس از او نپ از آلمان با زمان 53.60 به مقام دوم رسید و ژروسیک از جمهوری چک با زمان 53.64 در جایگاه سوم ایستاد. نیما بها نیز بهترین نماینده ایران در این بخش با 43 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم در مقام پنجم ایستاد و از دست‌یابی به مدال بازماند.

همچنین در روز نخست در بخش زنان کریستین فلیش از اتریش در مانش اول با زمان 57.38 ثانیه به نشان طلا و دانیلا کروسی اتریشی با زمان 29.73 ثانیه نقره گرفت و مدال برنز نیز با زمان 57.92 ثانیه به ورزشکار جمهوری چک رسید.

رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان به میزبانی ایران با حضور کشورهای ایران، سوئیس، جمهوری چک، ایتالیا، اتریش، آلمان، ژاپن و سوئد از 5 مرداد در پیست بین‌المللی دیزین آغاز شده و تا هشتم مرداد ادامه دارد. رقابت‌های پنج‌شنبه و جمعه به صورت زنده از شبکه سه به روی آنتن خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین