کد خبر: ۳۸۴۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

سقوط یک خودرو به دره در کرج

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از سقوط یک دستگاه خودروی سواری به دره در شهرستان کرج خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد بابایی با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه حدود ساعت 19 امشب از طریق تماس‌ تلفنی یکی از شهروندان از وقوع یک حادثه رانندگی مطلع شدیم.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران اورژانس کرج با تجهیزات پزشکی کامل به محل اعزام شدند و با توجه به اینکه از شدت حادثه و تعداد مصدومان اطلاع دقیقی نداشتیم، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام کردیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: این حادثه مربوط به سقوط یک دستگاه خودروی پراید به دره در جاده آتشگاه از توابع شهرستان کرج بود که متاسفانه بر اثر آن یکی از سرنشینان که خانمی جوان بود، در همان لحظات ابتدایی حادثه جان خود را از دست داد.

بابایی گفت: همچنین سرنشین دیگر مرد جوانی است که به دلیل شدت جراحات وارده توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل گردید.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عاملی منجر به سقوط این خودرو گردید، گفت: همزمان با حضور ماموران اورژانس، ماموران پلیس راه و پلیس راهور نیز در محل حضور یافتند و علت حادثه از سوی آنها در دست بررسی است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن تعطیلات پایانی هفته و همزمانی آن با تعطیلی در روز شنبه گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و گزارش‌های دریافتی از سوی پلیس راه، به احتمال فراوان در روزهای آینده شاهد حجم سنگین خودروها در محورهای برون‌شهری استان البرز خواهیم بود.

به گزارش فارس، بابایی بیان داشت: به همین دلیل ماموران اورژانس استان البرز در آماده‌باش کامل هستند و در مناطقی که جزو محدوده وظائف به شمار می‌آید، مستقر شده‌اند تا در صورت بروز حادثه و درخواست کمک از اورژانس، ماموران ما برای کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی آماده باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین