کد خبر: ۳۸۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

مدیرعامل سابق پدیده‌شاندیز بازداشت شد

پهلوان مدیرعامل سابق «پدیده» روز گذشته پس از احضار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و روانه زندان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قاضی «غلامعلی صادقی» دادستان مرکز خراسان رضوی با تأیید این مطلب گفت: پس از آن که گزارش‌هایی از جرایم و تخلفات در شرکت «پدیده» به دادسرای مشهد رسید، اقدامات قضایی در این باره صورت گرفت.

پهلوان مدیرعامل سابق «پدیده» روز گذشته پس از احضار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و روانه زندان شد. 

دادستان مرکز خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا پهلوان مدیرعامل سابق پدیده بازداشت شده است؟ با تایید این مطلب گفت:پس از آن که گزارش هایی از جرایم و تخلفات در شرکت «پدیده» به دادسرای مشهد رسید و بررسی های مقدماتی نیز نشان داد که بسیاری از شهروندان به طور ناآگاهانه در دام تبلیغات گسترده خرید و فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام این شرکت گرفتار شده اند و هر روز قیمت سهام «پدیده» به صورت بادکنکی افزایش می یابد و هر لحظه بر تعداد قربانیان این گونه اقدامات و فعالیت های غیرقانونی افزوده می شود، بنابراین دادستانی مشهد به منظور پیشگیری از وقوع جرایم بعدی و جلوگیری از حیف و میل اموال مردم، به این موضوع ورود کرد و در اولین مرحله از اقدامات قضایی دستور ممنوعیت تبلیغات و خرید و فروش غیرقانونی سهام صادر شد.در پرونده مدیرعامل سابق پدیده چندین اتهام از جمله کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی و... وجود دارد.

به گزارش روزنامه خراسان، برخی از اتهامات روز گذشته از سوی قاضی پرونده، به این فرد تفهیم شد و او پس از صدور قرار قانونی بازداشت شده است تا این پرونده روند قضایی خود را در فضایی آرام و به دور از هر گونه هیاهو و جنجال طی کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین