کد خبر: ۳۸۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود خوشکام در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم، افزود: با توجه به دو روز تعطیلی که پیش رو داریم، هم‌وطنان برنامه‌ سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که به هنگام تردد در جاده‌های استان با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی با اشاره به این‌که با وجود پرحجم بودن ترافیک در آزادراه‌های استان، عبور و مروز خودروها روان است، تصریح کرد: خوشبختانه راهدارخانه‌های استان و اکیپ‌های مستقر در این راهدارخانه‌ها همواره آماده ارائه خدمات به خودروهایی هستند که جاده‌های زنجان را برای تردد انتخاب کرده‌اند و بی‌شک طی روزهای آینده که با تعطیلات دو روزه همراه است، شاهد افزایش این نوع خدمات خواهیم بود.

این مسئول با بیان این‌که از همه رانندگان و مسافران انتظار داریم مسافرت خود را به ساعت‌های پیک ترافیکی موکول نکنند، اظهار کرد: این به آن خاطر است که سفر در این ساعات موجب خستگی و بی‌حوصلگی رانندگان، رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و عجله در ادامه مسیر خواهد شد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، از پیش‌بینی افزایش ترافیک در آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز خبر داد و خاطرنشان کرد: روزهای آغازین سفر، باندهای شمالی این آزادراه‌ها و در روزهای پایانی سفر نیز باندهای جنوبی این مسیرها با افزایش بار ترافیکی مواجه خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین